Batien Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Lurte på om det var noen som har erfaring med noen av disse vognene: Emmaljunga edge duo eller teutonia mistral. Har veeldig lyst på Emmaljunga...
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Jeg vurderte begge disse to, har bare erfaring med Edge. Endte opp med å tenke Emmaljunga hvis man har plass til den (bil osv), trenger god demping (dårlige veier). Mistral hvis man har liten bil eller leilighet og må bære bagen opp mange trapper, og ikke er så avhengig av demping (jeg har som sagt ikke erfaring, men den virker stivere synes jeg). Det som er dumt med Edge, er at den er så stoooooooooor. Ikke akkurat noen shoppingvogn for å si det sånn... Derfor sikler jeg på shoppingvogn allerede nå, snuppa er ikke 3 mnd enda..
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Har du veldig lyst på emmaljunga så ta det. Jeg har selv teutonia mistral, veldig fornøyd, blir den som brukes til vanlig, skal opp og ned en del bakker her. Men har en simo kombi også, mye tyngre, uhamsligere og ikke så god å trille synes jeg.
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Disse to vognene er jo veldig ulike da, mistralen er jo en liten og lett vogn som jeg personlig syns egner seg til større barn. edgen er jo en flott spedbarnsvogn og mye tyngre og større. Har selv Teutonia Mistral til eldstemann på snart 3år, og hadde Teutonia Primus som spedbarnsvogn, Nå har jeg kjøpt Teutonia Prestige(som er Primus på gammalt) til den nye babyen, knallfin vogn med større plass enn mistral, 75x33cm bagmål. Har selv veldig god erfaring med teutonia, men hadde jeg ikke hatt trapper her vi bor og en større bil så hadde jeg klart vurdert emmaljunga, men den er tung... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå