Gå til innhold

for ung??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er selv 18 år og gravid. Var ikke planlagt men både jeg og forloveden min gleder oss MASSE!:) Jeg går på skole, men kommer til å slutte og heller studere hjemme og gå opp som privatist til høsten. Skal også søke meg inn som hospitant på en skole nærmere hjemmet mitt. Så jeg vil si at dersom du OG han føler at dette er riktig for dere så syns jeg dere skal prøve:)

Annonse

Da bare "søker" jeg om å gå opp til eksamen i de forskjellige fag ja. Koster vel ca 300 per fag så er jo ikke gratis, men syntes det er verdt det. Men jeg hadde nok sluttet på skolen uansett nå og siden det neste år ikke undervises i det jeg går på (salg og service. Heter visst salg og samferdsel da.. Nye fag og slikt), så blir det lettere i og med jeg kan ta eksamen i dette fram til 2009.

Annonse

hei. jeg er 19,5 år og har en datter på 1 år. jeg var akuratt som deg.

hadde fast forhold (som eg fortsatt har) og hadde kjempe lyst på baby.

dere trenger ikkje tvile for dere ødlegger ikkje livet deres, dere kommer til å oppleve det mest fantastikse som noen gang kommer til å skje i livet deres! har det helt utrulig. det er ubeskrivelig kjekt å få en unge...

så ikkje tvil gjør det dere føler er riktig, visst du føler deg klar er du klar!

klem fra stolt mamma 19

Svangerskaper har egentlig vært supert :). Kvalm i begynnelsen, men det må man jo regne med ;). Jeg slapp unna å ligge på sofan hele dagen, bare kasta opp også over. hihi. Nå er jeg jo halveis og har fått en liten gravid kul mage, er jo såååå stolt over den magen hihi.

Håper det klaffer fort når dere en dag starter prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...