Gå til innhold

Har dere tenkt på navn ennå?


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Det har vi men vi har ikke bestemt oss... har en sønn som heter ruben fra før... noen tips til navn som passer sammen som bror eller søster til ruben??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt dem klar i snart ett år nå:)

 

Victoria og William:)

 

(Bruker kongsnavn. Har en Prins Joachim fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo kjempe fint, vi har hatt fler navn klare lenge,men tenkte undersøke litt mer.. Om vi fikk tvillinger første gang ville vi ha ruben og preben.. men det ble bare en ruben. Nå synes vi det blir rart å kalle nestemann for preben.. Det blir Camilla eller Maja-Kristine om det blir jente..men gutt er usikkert... og jeg er sikker på at det er en gutt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre` har en bror som heter carl reuben og en som heter kim andre`...har alltid likt de 2 navnene (reuben og andre) både sammen og fra hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnene var klare lenge før vi ble gravid. Andreas hvis gutt og Caroline etter hunden vår Caro, hvis jente. Caro er veldig syk, så vi håper veldig på jente så navnet hans blir båret videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles bare prøver... men jeg har bestemt meg:D

Emmanuel Elias eller Emmanuel André

Maren Nathalie eller Amalie Nathalie:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi fikk førstemann (jente) hadde vi fire favoritter! alle var like fine... men vi viste ikke hvem som passet til frøkena, det blei Rikke Marie, ettervert så så vi hva som kom, og prøvde de andre navna, blei en Robin og en Remi... nå som nr fire er på vei... har vi et jente navn igjen, men sliter med guttenavn, må vere noe som passer med de andre som begyner på R.. Ruben er faktisk et av navnene vi har vert litt innom;-)

Jente navnet er Renee Synøve ;-) Da har jentene dobbelt navn og gutta enkelt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...