Gå til innhold

Sex og amming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at puppene blir litt sånn off limit når man ammer???

Må ha på bh med ammeinnlegg, for lekker jo hele tiden og vil jo ikke risikere å sprute ned gubben med morsmelk under akten heller!! Ungen er 6 uker og vi har et normalt sexliv igjen unntatt det med bh da...

Gubben klager ikke da, så er ikke det. Men heller det at jeg kunne tenke meg en sexy rød nattkjole som jeg kan pakke inn meg selv i som julepresang til gubben uten å måtte vri den opp..

Er det min skjebne som mor å måtte ha bh'en på konstant i flere måneder fremover??

Skrevet

Vet ikke hvordan det blir med deg fremover, men her sover jeg med bh og innlegg enda da det er behov for det. Du får se tiden an. Jenta vår er 7,5mnd.

Skrevet

Oppps var ikke meningen å være anonym over her, så det er jeg som la inn innlegget...

Jeg lekker en del, så må vel belage meg på ammeinnlegg døgnet rundt i noen måneder fremover skjønner jeg..

Skrevet

ja, jeg tror dessverre det. har lest at sex kan gjøre at melken renner, og det er vel uansett vanlig å lekke de første mnd.

jeg har lyst til noe av det samme som deg. men jeg fant en ammesinglet på h&m i sort med litt blonder på. så den bruker jeg! ;O) den ser ut soom en vanlig singlet, men har ammebh intergrert for å si det sånn. så ejg sover i den med ull innerst. gleder meg til jeg kan ta på noe litt bedre, men den duger så lenge den rtengs.

Skrevet

Kanskje jeg nå ta meg en tur på hennes da og kjøpe meg en ammesinget. Er liksom noen ganger man kunne tenke seg å legge seg med noe annet enn amme-bh og en av gubbens utvaska t-skjorter :))

Skrevet

Hihi...

Jeg lekker også ganske mye, men her funker det faktisk en runde i senga uten bh nå:) Tok litt tid, men nå går det som sagt en stund. Har dristet meg til å sove med bare singlet et par ganger også, det går bra, helt til jeg skal nattamme da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...