Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hello

lleeeengeee siden nå.

Ja vi satser på at 2007 er vårt år.

Hvordan går det m deg?? Du er vel ferdig med pergo kuren nå?? åå det blir spennende nå da?? Du må holde meg oppdatert.

Jeg er sååå glad i dag, fikk mensen i dag. Det har jeg ikke hatt av meg selv siden juli i fjor!! Ha aldri trodd j skulle bli såååå glad for å få mensen. Så kanskje metformin virker veldig dot på meg??? spennende det og!!!

Ellers ha jeg vært syk. Fysjom. det er bakdelen med å jobbe i helse vesnet, en får aaller faranger som går.

Var på natte vakt og ved ett tida så spydde jeg som bare det, usj!!1 Nå kan ting bare gå fremover, heheh. Ha karantene fra jobben frem til søndag.

Ha en fin helg:-)

klem

Hei på deg:-)

Ja.. Det kjennes veldig ut som at jeg får eggløsning ja. Masse murring i eggstokkene. Håper på det beste. Får se neste mnd om det har komme noen for å bo i magen min:-)

Så bra at metforminen virker! Ja, jeg skjønner hva du mener. De få gangene jeg får mensen på egenhånd jubler jeg jo av glede!! Når en er insulin resistent er det PCO- en eller binyrene som er feilen?? Gynekologen min har faktisk nevn metformin for meg også. Men jeg har jo ikke PCOS..

Håper du føler bedre. Mange som har den influensaen nå. Men det er jo tid for det. Er på jobb nå. lite å gjøre. Vet ikke helt hva jeg skakl ta meg til:-/

Vi snakkes:-)

hello:-)

Hvordan går det m deg??har du fått noen positive graviditets tester?? åå håpe håpe:-)

Jeg er ikke ferdig med mensen enda:-( snart men..... skal vel ikke klage når jeg ikke har hatt den siden november, den gang kunstig.

Må fortelle at jeg skal gifte meg i juli, så jeg har vært litt opptatt med å planlegge det. Veldig godt å ha noe annet å tenke på!!! anbefales, hehhe

Jeg skal på ny pergo kur i april en gang, så det passer jo fint i forhold til bryllyp i juli, greitt å ikke ha for stor mage når en skal ha brude kjole, heheh

En må finne seg de gledene en kan i denne prosessen.

Har tenkt å prøve ankuounktur når jeg begynner på ny kur.

Ellers så¨jobber jeg i helga, kjipt, men sånn er det. Jeg og ei anna ei ha bytta, så da får jeg fri ei anna helg, godt å tenke på.

Er så spent på om du ha fått tatt noen test eller om det er for tidlig!!!

Tenker pådeg:-)

klem

• 2 uker senere...

hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooo!!

Hvordan har det gått med deg?? kjempe lenge siden jeg har hørt fra deg!!! Håper du har fått pos. test!! enten på eggløsning eller på graviditets testen!!

Håper alt er bra med deg??

Masse klemmer

Heia:-)

Har ikke turt å teste enda. Har et lite håp men har mine tvil også. Fikk faktisk el-slim denne gangen:-))))) Helt frem til nå har jeg hatt skikkelige murringer i magen. Men nå har det liksom gitt seg.. Kjenner det jo, men ikke sååå sinnsykt godt som jeg gjorde. Var faktisk vondt. Men i natt var jeg sååååå sinnsykt kvalmen og kjente det i dag tidlig. Kjenner også noe i brystene men det er så minimalt at det er nesten ikke verdt å nevne.

Skal gi beskjed når jeg har testet.

Hvordan er det med deg da??

Annonse

heia!!!!!!!!!!!!!!

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååå nå ble jeg spent:-) håpe håpe!!!!!!!

Venter du mensen nå i disse dager kanskje??

Jeg går da fortsatt på metformin, skal gjøre det i noen mnd til, før det blir ny pergo kur!! Fikk mensen av meg selv i januar, så fremgang det og!!!! Bare krysse fingrene for at den kommer igjeni februar!!! Ellers går mye av tankene med til å planlegge bryllup, veldig godt å tenke på noe anna. Er lenge å bare gå å vente på ny kur!!! ER en fin terapi bryllups planer som virkelig anbefales!!

Jeg skal krysse alle mine fingrer for deg:-)

Gleder meg til ny "rapport"

klem

Hei på deg:-)

eg har ikke turt å teste enda... Har enda murringer i magen og er stein hard rett over skam beinet.. Har et håp men.... jeg vet ikke hva jeg skal tro.. eg skal manne meg opp til å ta en test i morgen..

Hvordan er det med deg da???

Halllloooen:-)

Oi oio oi nååå er jeg virkelig spent. Å tenk om du ER gravid!!!!!!!!! Jeg krysser alt jeg har for deg:-)

Jeg går og venter på mensener nå akkurat en mnd siden sist. Håper veldig at den kommer denne mnd og. Får vente litt til og se. Ha nå begynt på min andre mnd med metformin. Går ihvertfall ned i vekt, heheh nå bør jeg ikke gå ned mere, da bli jeg for tynn, hhee noen problemer skal man bare ha!!

Gleder meg til å høre fra deg:-)

klem

Da var testen tatt... Enda en skuffelse.. Jeg kommer vel aldri til å bli mamma... Jeg lurer meg selv hver gang med å tro at jeg er gravid... Nei..

Jeg har så vondt i magen helt nederst, begynte å få dette etter jeg begynte på pergo kurene. Det gir seg ikke heller. Tror du jeg skull ha sjekke det hos legen min?? Har hatt 1 kjempe stor cyste i den høyre eggstokken og den måtte de operere bort. Eggstokken klarte de å redde da. Jeg er redd for at det er den som har kommet tilbake, for det er de samme smertene som dengang..

Hvordan er det med deg da?? Hvrdan går det med bryllupsplanene?? Må jo være kjempe spennende:-) Men nå skal jeg på hytta med sambo og 2 kammerater. Blir litt godt å bare koble ut...

Klem fra en skuffet

Heia vennen

Uff dette var trist å høre, virkelig!!! Vet du om du hadde eggløsning???

Uss disse cystene kunne vi godt vært foruten!! Vanskelig å si, men om du er usikker, så ta deg en tur til legen!! Er i samme situasjon selv, er veldig usikker på smertene jeg kjenner nede i magen.

Jeg har ikke fått mensen denne mnd, 10 dager ovver tiden. Jeg som ble sååå glad i januar da den kom, trodde metformin skulle gjøre så mensen kom til hver mnd, så en gedigen nedtur der igjen, DE ER DET MANGE AV I DENNE PROSESSEN!!!!!

Er veldig glad for at jeg har deg å betro meg til:-)

Håper du har koset deg på hyttetur:-)

kjempe klem fra meg til deg:-)

Annonse

Hei på deg:)

Nå var det lene siden sist gitt. Jeg har det bare bra, du da? Jeg har tatt en pause i babylaging og hormon behandling... Er bare så lei... Men det blir nok ikke så kjempe lenge før jeg kommer sterkere tilbake..

Jeg har sluttet med akupukntur og homeopati behandling. What a rip off!! Bare noe humbug det der altså!!!!!!! MEN, jeg har vært hos en healer og vet du hva!!! Etter 2 behandlinger hos han har den uønskede hårveksten min nesten gått bort:) Han så at viss ikke jeg har fått mensen om 5 uker måtte jeg komme tilbake. Han sa at binyrene nå er stabilisert. Jeg kunne faktisk merke at noe skjedde. Helt rart som jeg ikkje klarer å forklare. Kanskje jeg er overtroisk.. Men det er verdt å prøve.

Hvordan går det med deg å bryllupsplaner da??

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...