Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Trenger gode råd nå.... kondomen sprakk... slutta på pillene for 3 dg siden, hatt mens......ferdig med den i går.... er det mulighet for å bli gravid???TAKK !!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Tror sjansen er veldig liten for at du er gravid. Stoffene fra pila suser nok fortsatt litt rundt i kroppen din og dessuten bruker man vel ikke å ha EL før sånn ca 14 dager etter mensen så jeg ville tro du var ganske safe. Men man kan jo selvfølgelig aldri vite da.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 det er en liten sjanse for det ja. Men akkuratt hvor liten den er er vanskelig å si. Men normalt sett har man eggløsning +/- 14 dgr. etter mens, så det bør gå bra. (bra i denne sammenheng:ikke gravid.) Hva m angrepillen? Hvis det er under 24 timer siden (?), hadde jeg satset på den, for å være på sikre siden...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 men får jo ikke tak i den før mandagsmorgen i tilfelle, men er det ikke innen 72 timer da???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 jeg ble gravid etter å ha glemt å ta p-pillen i 2 dager, så i si ikke det.. Men sjanser er jo liten i dette tilfelle, siden HI akuratt har hatt mens..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Vet ikke dette m antall timer sikkert, men ellers er det vel alltids et døgnåpent apotek i nærheten? Ellers har de angrepillen på legevakta oxo. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Norlevo- Angrepillen må taes innen tre døgn ja. Ta den på mandag du! Så er du litt sikrere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå