Gå til innhold

Utafor tema men trenger svar.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger gode råd nå.... kondomen sprakk... slutta på pillene for 3 dg siden, hatt mens......ferdig med den i går.... er det mulighet for å bli gravid???TAKK !!!!!!!!!

Skrevet

Tror sjansen er veldig liten for at du er gravid. Stoffene fra pila suser nok fortsatt litt rundt i kroppen din og dessuten bruker man vel ikke å ha EL før sånn ca 14 dager etter mensen så jeg ville tro du var ganske safe.

Men man kan jo selvfølgelig aldri vite da.

Skrevet

det er en liten sjanse for det ja. Men akkuratt hvor liten den er er vanskelig å si. Men normalt sett har man eggløsning +/- 14 dgr. etter mens, så det bør gå bra. (bra i denne sammenheng:ikke gravid.)

Hva m angrepillen? Hvis det er under 24 timer siden (?), hadde jeg satset på den, for å være på sikre siden...

Skrevet

men får jo ikke tak i den før mandagsmorgen i tilfelle, men er det ikke innen 72 timer da???

Skrevet

jeg ble gravid etter å ha glemt å ta p-pillen i 2 dager, så i si ikke det.. Men sjanser er jo liten i dette tilfelle, siden HI akuratt har hatt mens..

Skrevet

Vet ikke dette m antall timer sikkert, men ellers er det vel alltids et døgnåpent apotek i nærheten? Ellers har de angrepillen på legevakta oxo. Lykke til.

Skrevet

Norlevo- Angrepillen må taes innen tre døgn ja.

Ta den på mandag du! Så er du litt sikrere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...