Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gode ord og omtanke nok en gang. Så rørende å se at dere tenker på meg!

Litt før fire i natt gikk jeg sjelven inn på badet og cb digital ga meg den største og beste overraskelsen på lenge! Det stod GRAVID i displayet! *glise*

Det har ikke gått helt opp for meg enda... og det har tatt meg litt tid for å skrive inn på bim i dag. Jeg er rett og slett lykkelig og svimeslått. Kommer nok til å ta flere tester etterhvert og jeg skal prøve å få tatt en blodprøve til uken. Men for nå bare nyter jeg situasjonen og har endelig turt å kjent litt mer på symptomene. Min eneste bekymring nå er at jeg håper ikke at Pregnyl (som inneholder HCG) kan gi en falsk graviditetstest... Men legene har ikke nevnt det for meg.

I dag har jeg og mannen min vært i byen og gått i julegatene, sett i butikker og spist lunsj på cafè. Vi har vært på Ultra og kjøpt oss en nydelig indrefilèt som vi skal kose oss med i kveld. Jeg gleder meg til å skåle med vann og håper at jeg får muligheten til å gå et fullbyrdet svangerskap denne gangen. Det blir mitt største juleønske i år.

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7403869-den-store-testdagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi Li-li!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Har vært så spent i dag, og når det tok så lang tid før vi hørte noe trodde jeg at det ikke hadde gått....

Så gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper jeg kommer etter om en liten stund, da skal jo vi shoppe mammaklær sammen:-)

Stor klem fra meg!!!

åhh.. herregud som jeg har ventet på denne meldingen..

Jeg har vært innom bim flere ganger i dag, sett innom msn, og

vært veldig redd for at du ikke har vært innom her av en annen

grunn..

Men nå kan jeg endelig juble :) :)

Gratulerer så mye..

Jeg er kjempeglad på dine vegne :)

Gratulerer såååå mye med positiv test!!!

Og ikke tenk på pregnylen.... Jeg tok jo også den, men mindre dose 2500IE. Det er jo 4 dager siden du tok siste dose med den, så det eneste den kan gjøre med deg nå, er å guffe opp hcg nivået ditt bittelitt. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om fra Klinikk Hausken.

Ja, nyt vannglasset ditt og kjenn godt etter på symptomene:) Jeg føler virkelig at noe er på ferde både her og der. Helt utrolig altså.... Det kjennes ut som om at jeg har tatt 500 sit.ups hver dag den siste uken. Virkelig "godt klem" der nede i livmoren:)

Ha en flott kveld og kos dere med den gode nyheten!

God klem:-)))

Vil bare si GRATULERER så mye. Håper jeg kan skrive lignende innlegg en gang. Men skjer vel ikke enda... skal ringe legen min ang prøverørsbehandling. Har tatt to behandlinger med hormoner (puregon), men begge endte opp med at tr kom på et veldig uvelkomment besøk... Men lykke til med svangerskapet=)

Annonse

Annonse

Dette er bare supert!

Jeg feira din,og alle andre positive tester den senere tid,men en overdose rødvin i går!Jeg er så kjempeglad på dine,og alle andre nygravides vegne!Tenk ,nå er det en positiv trend på ass.befr.

Ha en fantastisk dag li-li,gled deg over det lille underet i magen!

Klem fra en "utvandret" vilsågjerne !

Tusen takk alle, alle sammen! :o)

Jeg tok en ny test i morges og den var like positiv! :o) Gleder meg til å ringe inn til StO i morgen og høre når jeg får komme inn på ul. Ville vært flott om jeg fikk komme inn før jul, men det er kanskje akkurat litt for tidlig. Får vente å se.

Stor klem fra en fortsatt like svimeslått

Åååååå huurrraaa!!! Gratulerer så mye!!! Så glad jeg ble nå! Dette har du virkelig fortjent!! Nyyyt tiden framover og vi blir jo bare fler og fler fra dette forumet som blir gravide og det er bare HERLIG!!!

Mang klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...