Gå til innhold

Når blir jeg ekspert?

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 5 uker og jeg fullammer. Men syns fremdeles at jeg plages litt, sliter med å finne gode stillinger, jenta tuller med puppen, masse søl osv. Føler at jeg ikke helt klarer å kose meg med ammingen..:( Vil jo så gjerne se på det som en kosestund og ikke noe slitsomt.

Når begynner slike ting å gå seg til? Er det bare en overgangsperiode? Trenger litt oppmuntring..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7403844-n%C3%A5r-blir-jeg-ekspert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går seg til. Bare gi deg noen uker til så går alt mye bedre. Jeg slet med vonde bryst i 7 uker, gullet hadde problemer med å gape skikkelig og jeg hadde problemer med å finne gode stillinger. Dette bedret seg etterhvert og nå trenger jeg ikke tenke på hvilken stilling jeg har i det hele tatt.

Jeg er så glad at jeg ikke ga opp da jeg hadde lyst, for nå er det skikkelig kos!

Gutten min kavet voldsomt i starten, og har også hatt noen tilbakefall innimellom. Han er nå 5 måneder, og har ikke fått annet enn mm. Han har vokst mye. Men det var en periode de første ukene at han kavet i 15 minutter før han begynte å spise skikkelig. Han hylte, og jeg hylte! Det var ikke artig! Men det gikk seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...