Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Vil bare dele min gode erfaring. Holdt poå å utvikle fødselsdepresjon. Begynte på Johannesurt (naturpreparat) og ble heeeeeelt fin )
april 06;) + mai 09* Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 så flott at du deler din erfaring med dette! Supert å få slike tips, er ikke alt en kommer på/ finner utav selv.
april 06;) + mai 09* Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 kom plutselig på- ammende må skjekke opp om en bør ta dette under amming, av hensyn til barnet eller produksjonen. Er ikke helt sikker på det, men synes å huske at johannesurt ikke er anbefalt til ammende. Men er ikke sikker altså;D
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 dette burde flere leger anbefale! det er bare å ta en kjapt søk på google ang dette for dere som er skeptiske. det er vedtatt for lengst gjennom forskning at det er meget god effekt av johannesurt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Ja, vær obs å sjekke dette ut ift amming. Ammer ikke selv. Vet bare at dette teddet meg fra depresjon og det er jeg glad for. Om det funker for andre vat jeg jo ikke. Bare ment som et tips i god hensikt. Hadde satt pris på det salv da jeg var lang nede...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Johannesurt er supert, har tatt det tidligere og det hjelper. Prøvde også Rosenrot en periode når jeg hadde veldig lite energi og det hjalp også. MEN - dere som ammer bør ikke ta noen av disse preparatene. Jeg er ganske sikker på dette, har spurt en jordmor og en barnelege. Men dere kan jo sjekke med et par apotekteknikere såklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå