Gå til innhold

Fare for spontanabort...

Anbefalte innlegg

Jeg er i 6. uke, og har blødd i ti dager. Ikke så mye hver dag, men friskt blod. Har vært på sykehuset hos gynekolog og hatt to innvendig ul, sist var tirsdag, og da hadde babyen vokst masse på to dager. Gyn er bekymret for blødningen, da hun ikke vet hvor den kommer fra. HCGen har steget fint.

Jeg har jo så lyst til å dele gleden - og frykten min med noen (mannen min vet det jo, men er bortreist). Samtidig vil jeg si noe fordi dette kan gå galt... Hva ville DU gjort? Dette er mitt 3. barn, de to andre svangerskapene var problemfrie.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7403764-fare-for-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville helt klart sagt det til både nærmeste familie og venner- jeg synes selv det er så godt å snakke med andre om slike ting, og særlig nå som du er bekymret og mannen din er borte tenker jeg at det ville vært fint for deg å snakke med noen. Det høres jo veldig lovende ut med at Hcg'n har steget fint og at barnet har vokst! Men for de som opplever enabort så vil det jo også ha vært godt å ha fortalt det til noen i forkant, slik at de også kan dele sorgen i etterkant. Jeg har selv opplevd en SA og synes det var godt å snakke med mine venner/familie om det. En annen venninne hadde ikke fortalt noen om svangerskapet da hun hadde en MA, og hun valgte da å fortelle det i etterkant til flere fordi det var så unaturlig at de nærmeste ikke skulle vite om hva de gjennomgikk. Det er jo ingenting å skamme seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...