Gå til innhold

Hvorfor "unnskylder" alle seg dersom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de skriver litt detaljerte beskrivelser her inne?? Alle her er vel vant til å se slim, blod og annet "gørr" som måtte komme ut :) Så hvorfor unnskylde seg for litt detaljer da? Vi tåler vel å lese det??? Jeg er i alle fall ikke så pysete at jeg ikke tåler det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig, norsk overhøflighet tenker jeg, hehe. Jeg gjør det selv om jeg kan lese (og snakke) om gørr i lange baner uten å grøsse, men sånn i tilfelle noen får angst av det? Er i grunnen helt unødvendig når jeg tenker meg om, for vi spør jo alle om det samme :oD

Skrevet

Fordi noen har blitt sure om andre har beskrevet for mye... Sa at det ble for drøyt... hehe ;-)

Skrevet

hehe... Jeg studerer medisin og hele vennegjengen min her er enten leger eller medisinstudenter. Vi er jo ofte på obduksjoner og snakker fritt om slim og gørr under matpausene. Hehe..

For å si det slik: Det hender slike samtaler blir litt upopulære de dagene det plutselig sitter en økonom eller snekker ved middagsbordet vårt! Hehe... Ikke så mange utenom helsearbeidere som synes det er interessant å høre detaljene av en brokkoperasjon under desserten.

Skrevet

Hehe...JEG hadde likt å høre om brokkoperasjon under desserten!!! Er sykepleier og blir mye dritt (bokstavlig talt!) i løpet av en dag :) Er så heldig å jobbe på en avdeling der andres bæsj er et av samtaleemnene :) Hehe...

Skrevet

Stakkars pappa har nesten gått i dørken et par ganger mamma og jeg har diskutert hjerte-stents. :P hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...