Gå til innhold

Når begynte babyen din å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen før hun ble 14 mnd :)

Skrevet

8 mnd da han tok sine første skritt, men gikk ordentlig på 10 mnd dagen, og etter det har han ikke krabbet stort. (Han blir ett om 5 dager). Han har vært veldig tidlig med alt, skulle ønske han hadde roet ned litt, men han følger sitt eget tempo. Han har det visst travelt.

Skrevet

17 mnd. da hadde vi ventet lenge gitt ;-) variasjonen er stor

Skrevet

Snuppa begynte å gå når hu var 11 mnd, hu gikk sine første skritt rundt 10 mnd ....

Poden begynte å gå når han var neste 1 år, men tok sine første skritt når han var rundt 10 mnd

Skrevet

vår gutt var 13,5mnd og da ble det fremskritt hverdag. helt utrolig hvordan ting endret seg på dagen da.. artig å tenke på :)

Skrevet

Min jente var på dagen 10 mnd når hun tok sine første skritt:)

Skrevet

Min var nesten ett år da han gikk.

Men jeg lurer litt på hvorfor du vil ha mange svar på dette? Alle vet jo at det er veldig forskjellig fra barn til barn når de går?

Bare nysgjerrig, ikke frekk. :-)

Skrevet

Han ville gå mens han holdt i en hånd da han var 9 mnd. En uke før han ble 11 mnd løp han rundt på egen hånd.

Skrevet

min er snart 16 mnd, og går ikke enda! men står støtt, så tror det er rett rundt hjørne..

Skrevet

hun gikk kjempebra helt av seg selv når hun var 11 mnd. og hun begynte pittelitt over 1 mnd før det igjen å ta sine første skritt....gikk mye med noe foran seg da...slutta å krabbe litt før 11 mnd

Skrevet

Begynnte med eit par steg då han var 12 mnd,gjekk skikkelig og aleine då han var 12 1/2 mnd

Skrevet

han var 14 mnd da han begynte med et par steg..nå er han 15 mnd og er begynt å løpe*ler litt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...