Gå til innhold

En stor og en liten pupp !? H U F F

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg har helt fra start hatt bedre melkeproduksjon i venstre pupp, og størrelsen er deretter.....den er myyye større enn den andre. Inklusive brystvorte/aerola - det er no dritt og jeg ser ikke ut. Det synes i t-skjorter og alt som er. Når jeg pumper v pupp får jeg ut 250 ml, 70 på høyre.....det er stor forskjell og jeg skammer meg. Ser jo ut som et misfostra puppemonster hoho ! Andre som har forskjellig str på puppene ? Tror dere det vil gå tilbake ??????

Skrevet

jepp,dobbel så stor på den ene.... håper jo virkelig d forandrer seg!!!!!

Skrevet

Jepp! samme her, ser helt dritt ut! Særlig den større brystvorten ser teit ut...

Vet ikke hvor lenge siden det er du fikk baby/begynte å amme, men her i gården var forskjellen helt klart størst i begynnelsen. Syntes utenpå genseren og ingen bh'er passet jo! Ihvertfall- nå har jeg ammet i 9 mnd og jeg synes det jevner seg ut (størrelsen, ikke brystvortene ;)). Mulig det er fordi jeg mister melken ettersom snuppa ikke er intr i pupp annet enn på morgen og kveld.

Må tilføye at jeg hadde en stor og en liten pupp før jeg ble gravid også altså!!! Pytt, pytt eller hva? :)

Skrevet

hah!

det er da ingenting!

jeg har en lang pupp og en kort pupp!

etter tre unger har de bare skrumpet inn, er kun igjen to skrukkete skinnposer med minimalt med fyll.....

den ene lenger enn den andre

Skrevet

opplevde det i begynnelsen, men saa ammet jeg bare mer paa den som var mindre, og etterhvert jevnet det seg ut. Var frustrerende til aa begynne med, men det ble bra etter litt intens amming.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...