Gå til innhold

hun vil jo ikke ta den ene puppen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sutter litt, men så blir det bare tull... vil ikke ta den, veiver på hodet , slikker litt på den noen ganger som en katt som vasker seg, eller bare nekter å lukke munnen... så snur jeg henne til den andre puppen så ligger hun så rolig og spiser så fint.... har hvert sånn fra starten men blitt verre nå... hun er fire uker... noen som har opplevd dette..

Skrevet

Ja,samme m gogutten. hylte og skrek og nektet ta den ene puppen samme åssen stilling jeg la ham i!! Han er nå snart 5 mnd og spiser bare fra den ene,han får i tillegg ett mme-måltid på kvelden for at brystet skal få "ladet opp litt"!

prøvde en stund å pumpe meg men ga opp!

det går ihvertfall helt greit. Du må regne m å bli litt...ehh...skjeiv, men sånn er det jo bare!!!hehe!

lykke til!

Skrevet

Har du prøvd å legge henne til den puppen motsatt vei. Sånn som man ammer tvillinger?

Har hørt om babyer før som helst vil ligge med samme siden ned til begge puppene..... Kan jo være hun ikke finner helt roen når hun evt. ligger med "feil side" ned.

Skrevet

har du prøvd å pumpe deg og se om det er like bra trøkk i den som den andre? her har jeg en go´pupp og den andre er det ikke like bra trøkk i så hvis hun er supersulten bare kaver hun, så hun må få stillet den verste sulten på den andre først. min var som din da de var like gamle.

Skrevet

skla prøve.. har ikke ammepute så jeg synes det er litt vanskelig å få til å legge henne "feil" vei, har prøvd det før.... men skal prøve meg litt frem.. hun tar den som oftes til slutt, men ikke på nettene.. da må jeg tvinge henne... det renner som bare det av den så jeg tror nok ikke det er noe i veien, men jeg skal prøve meg litt frem jeg.. takk for råd:)

Skrevet

Jeg har samme problemet med jenten min på 3 uker. Hs fant ut at jenten min har en ørliten flathet på ene siden av bakhodet som gjør at hun foretrekker å ligge på denne siden. Det er så lite at jeg hadde ikke sett det om jeg ikke var blitt gjort oppmerksom på det. Årsaken til denne flatheten er at hun lå i samme stilling de siste ukene av sv.sk.

Så det jeg må gjøre er å passe på at hun sover like mye på begge sider.

Skrevet

Ja! og jeg kjenner flere som har opplevd dette. le disebarna har hatt Kiss..... Ble bra etter manuell terapi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...