Gå til innhold

Hvorfor i all verden?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sover ikke vesla på 18 dager når hun så tydelig er såååå trøtt?!?! Har fått mat i lange baner og bleia er tørr.. Hun ynker seg og sperrer øynene opp med en gang vi legge henne i sengen.. Hun sovner til slutt på oss, men våkner da hun blir lagt for seg selv. Har i hele dag bare tatt seg korte lurer opp til 30 min. Hun pleier å ha noen gode sovestrekk i løpet av dagen.. også skal hun ha mer mat annenhver time, pleier å gå ca 3 timer mellom måltidene..

Skulle ønske hun sovnet..jeg ser at hun er stuptrøtt...

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg,men min på 19 dager er også ofte sånn...særlig på kveld/efta....

Skrevet

Det er ikke økedøgn da? Har du forresten prøvd varmeflaske i sengen, og legge henne i varm seng? Kanskje hun ikke våkner da:)

Skrevet

Varmeflaske skal jeg prøve!Var vel ikke til meg,men tok tipset likevel:-)

Skrevet

Slik var det de første 6 ukene, om ikke littegrann lenger, her også...ville kun sove oppå oss. Ikke for å ta fra deg motet =)

Skrevet

kan bare si jeg kjenner meg veldig igjen, her sover vesle frøken ikk epå dagen , da er dte bare små lurer på fanget vårt eller kanksje litt i vogna mens den triller men våkner med en gang den stopper.. men hun har kolikk da så har hun gråtedager så gråter hun på dagen og da dupper hun ikke av en gang. men vi kan ikke klage for hun sover som oftes heeele natten og langt ut på morgningen så da synes jeg det er greit!

men deter vel are sånn noen av dem er, også regner jeg med at jeg legge henne mer fra meg etter hvert. gidder ikke stress så masse med det jeg:)

Skrevet

ja, prøvde varmeflaske her om dagen, men neida, frøkna lot seg ikke lure..hehe:) har tenkt det samme, at det kan være økedøgn.. men hvor ofte har de det da? Hun var likedan på tirsdag denne uken også..

Skrevet

ja altså når hun osver om natten sover hun stortsett i egen seng, om ikke det kolikk utbrudd da.. da er det likegreit å ha henne sammenmeg for da våkner hun så ofte. og gråter sååååå lenge at...

Skrevet

Hei!

Dette er helt vanlig for så små. De trenger mye nærhet og varme. Rart i grunn at så få snakker om dette til en på forhånd. Hadde jo vært greit å vite slik at man kunne innstilt seg på et stillesittende liv i noen uker.

Du får prøve å kose deg med henne - det kommer en tid da hun absolutt ikke vil ligge stille på armen.

Mat annenhver time er også kjent. Det går gradvis lenger tid mellom hver gang.

Skrevet

Akkurat samme her i gården også.Liker ikke ligge alene i kurven sin og sovner ikke selvom hun er stuptrøtt. Vurderer å skaffe meg ammemadrass så hun ligger trygt i senga vår. Der sover hun nemlig......!

Skrevet

har et tips som kanskje kan funke, høres litt ut for meg at jenta de er overtrøtt. her er tipset jeg har brukt på dattera mi og fremdeles bruker dersom rutiner blir brutt og hun blir overtrøtt. ta et pledd( beby pledd) og legg det ut på gulvet. legg henne ned på det så hodet hennes blir liggende i ene spissen. du vil da ha en spiss bak/ under hodet og en fra hver side ved armen og en ved bena. brett den ved bena opp til magen og ene fra siden inn og under henne og det samme med andre siden. du må brette litt stramt og passe på å ikke ha for mye på henne utenpå pleddet for det kan bli varmt. har fungert veldig fint på jenta mi og hun er ti måneder. skulle ønske jeg hadde tenkt på dette med den første min. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...