Gå til innhold

dere, hvis babyen reagerer på egg( hvertfall eggerøre)... tror dere jeg kan spise pepperkaker som innheolder egg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen reagere jo på melk og meieriprodukter, og i tillegg tror jeg kanskje hun reagerte veldig på egg he rom dagen... og nå har jeg enelig klart å finne pepperkaker uten melk og smør, men med egg, men reagerer de da omjeg spiser noen få pepperkaker?

noen andre som har barn med eggallergi eller som reagerer på egg som vet dette? tørr liksom ikke helt å prøve heller.. orker ikke at hun skal få vondt i magen....

Skrevet

Uff, jeg har også baby som ikke tåler spes mye, og merker jeg blir feig i matveien. Men det er jo ikke riktig det heller... Men et par pepperkaker inneholder jo ikke mye egg, prøv da vel, men prøv på morgenen, når du er utvilt:) Tilfelle skrike-runde:) eller på kvelden hvis babyen sover godt om natta. Jeg spiste noe dumt her forrige kvelden, men det ble "bare" litt skrik en liten halvtime i 4-tiden på natta, og da var jeg forholdsvis utvilt, så da går det jo greiere å trøste og bysse.

Skrevet

prøv deg frem, kan være noe med kombinasjonen som gjør at det går helt fint

Skrevet

her blir det ikke bare litt skrik, men kolikken slår til for fult om hun først får i seg noe hun får vondt i magen av.. men det var lurt å prøve om morgnen ja... så får vi hvertfall sove om natten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...