Gå til innhold

Vil bare presangtere meg litt og si hei her inne :)


susse

Anbefalte innlegg

Vel.. etter tre år med prøving, utredning og diagnosen uforklarlige barnløse har vi nå vært igjennom vårt første insemineringsforsøk. I går var jeg og tok blodprøve og kunne ringe inn samme ettermiddag for svaret. Sykepleieren spurte om jeg hadde testet hjemme og jeg svarte som sant var at det har jeg ikke. "vel...du er gravid" sier hun. Jeg begynte å grine og spurte om hun tullet... "Nei" sa hun. " Du er veldig gravid. Du har en Hcg på 345" Jeg har vel ikke helt klart å lande enda og vikelig forstått at vi endelig skal få bli mamma og pappa.

Blodprøven ble forresten tatt 14 dager etter siste inseminering.

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre;)

 

Gratulerer så mye.. ekstra morro når man har ventet så lenge ;) prøvde selv i 2 år, så vet hvor kjipt der er;))

 

Hurra for deg og spira di;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Susse.

Hører jo ikke til her inne, men ville bare gratulere deg! Så bra at det endelig lyktes for dere. Begynner du å bli klar for treff med drammensjentene igjen da? Jeg har ikke vært så aktiv der i det siste, syns det er litt tøft nå som de fleste har fått babyene sine, og jeg ikke engang er gravid.

Håper den lille klorer seg godt fast! Et lite mirakel i magen din, tenk på det du. :o)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til MaybeMe:

 

Så fantastisk raus du er som klarer å glede deg over at andre har fått det til når du sliter med å bli gravid selv. Jeg får tårer i øynene og håper du også lykkes snart. Du med et så stort hjerte fortjener virkelig å få en spire. Ønsker deg masse lykke til og sender deg litt babystøv jeg håper kan hjelpe deg litt. *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse, det er jo helt utroligt:D Dere er kjempe heldige nå, det må være en fantastisk følelse som ikke kan måle seg med noe annet når en har venta så lenge. Håper det går bra og at spiren sitter som den skal.. Sitter med tårer i øynene, alle fortjener å bli gravide, men når en har venta i 3 år så er det fantastisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...