Gå til innhold

Grrrrrrrrr, rakk ikke teste engang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm tirsdag men har begynt å spotte..

Fikk ikke tatt en enste test engang, litt kjipt det da - det er jo noe med den spenningen.

Ja, ja - da kan jeg kose meg med vin i kveld i hvert fall.

Hvordan går detmed dere andre, noen men IKM neste uke med.symptomer?

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter innom fra 3 tri....

Ønsker deg lykke til med neste pp....

Jeg vet hvor deprimerende det er hver gang tanta kommer.....

Holdt selv på i 13 pp'r....

Jeg bare krysser fingrene for deg og alle dere andre.....

Jeg vet at ikke så mye kan "trøste", men jeg kan jo bare si at den dagen dere tester pos, så vet dere at det er verdt alt strevet:)

klem jente 77

Skrevet

Hei!

Så kjedelig...

Akurat det samme her, begynte å spotte i går og litt friskt blod (?) i dag. IKM 14.12. Skikkelig kjipt... Men bare det at jeg spottet masse da jeg var gravid i oktober(sa uke 6) og like mye forrige mnd som jeg fikk mensen. Så for min del vet jeg ikke hva spottinga betyr. Tok ikke el-test denne mnd. men tror jeg hadde det 30.11. Mensen kommer vel ikke så kort tid etter el?

Klem

Skrevet

Hei:)

Huff...trist med den SA du hadde.....

Jeg har faktisk hatt en SA selv, men det var så tidlig det og, at jeg visste ikke at det var det før lenge etterpå..... Etter noen turer til lege...

Og det er ikke noe moro uansett da...

Men nei, mensen skal vel ikke komme så fort etter el....Så hadde jeg vært deg, hadde jeg vel kansje testet....Eller ventet litt og sett an...

Men det spørs om mensen og el har stabilisert seg da? Kan jo være noe kluss der etter SA...Jeg vet ikke...

Men er du usikker, og ingen mens dukker opp , så ta en test:)

Lykke til....

Skrevet

Takk!

Har tre tester liggende, men får vel vente å se om det er mensen som kommer eller ikke. 2pp etter sa'en. Kan jo hende at det ikke var el jeg kjente den 30. heller!

Lykke til med fødselen :-)

Skrevet

Spottet du da du var gravid, da er det kanskje håp likevel. Spotter bare litt brunt (sorry) har ingen menssmerter men noen ganske kraftige knip ved navlen. Har ikke pleid å spotte men gjorde det forrige pp.

Hmmm, er så sugen på å teste, men det er vel litt bortkasta kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...