Gå til innhold

Ny her=)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Kom over denne sida, da jeg mistenkte at jeg var gravid..og har da bare vært gjest her:) Men i dag fikk jeg positiv test! Det var ikke planlagt, men håper at jeg og kjæresten blir enige om å beholde barnet. Vil ikke ta abort!!!

Dere virker som en trivelig gjeng, så jeg håper jeg blir kjent med dere.

Jeg er foresten 18 år, bor i Trondheim og går siste året på videregående:) Jobber på baby-butikk, så har god peiling på utstyr:D kanskje en liten fordel nå:P jeg kan i hvert fall si litt om ting dere evt. lurer på ang. det:) kanskje er det flere som jobber på slike butikker:)

Gleder meg til å bli kjent med dere;)

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med graviditeten=D

Er ikke lett det der om man skal beholde det hvis det ikke var helt planlagt,men vi fant ut i går at vi skal beholde det, og vi gleder oss utrolig masse allerede. Vi er ca 5 uker på vei.

Fra før av har jeg en datter på 2,5år fra et tidligere forhold,men hennes far stiller ikke opp, så min sambo er som en "pappa" for henne.:)

Har du msn?

Klem

Annonse

Hyggelig å få svar her:)

Jeg bor ikke så langt fra Lerkendal, nærmere sagt på Nardo, hvis noen av dere Trondheims-kjente vet hvor det er:) Har bodd her hele livet, og trives her=)

I dag har jeg snakka litt mer med kjæresten min..han er ganske sjokka! Vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, for å berolige han.. Men det er egentlig litt vanskelig for oss begge..vi tilhører ikke samme religion, og familien hans kommer nok ikke til å ta nyheten om barnet så bra=(

Men jeg KLARER ikke tanken på abort, jeg mener det...

huff..alt skal ikke være så enkelt!

venter litt med å gi ut mail-adressen min..vil ikke bli gjenkjent så tidlig i svangerskapet:P Men vil gjerne snakke mer med dere på msn, når jeg har fått avklart med legen, at det stemmer at jeg er gravid.

Ja vet da hvor Naro er;) hehe.. JA du må ha lykke til!

Jeg tokk avjørelsen helt alene.. Faren til barnet er "bort".. Men nå som jeg er på slutten av svangerskapet, har han tatt litt intresse av barnet..

Så du skal være gla som er i et forhold:):P

Håper du gjør d rette valget;)(Rette for deg)..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...