Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 på en klesbutikk.. spurte hun i disken om det fantes noe som het gravide juleklær.. så ler hun!!! hehe..nei, vi får jo inn klær hele tiden.. kanskje det kommer noe... men hvem vil vell bruke masse penger på en julkjole, som aldri blir brukt igjen.. (tynn liten sak av ei jente) hærregud for ei kjærring.....
grå :) Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 sånne folk burde ikke jobba med mennesker. kan tipse deg om at på motherhood.com har de mammaklær i store størrelser. kjøpte meg bla en bluse og ei pen bukse der som får fungere som finklær i år. tok om lag ei uke å få varene på døra.
kromis Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hvis du har Polarn og Pyret i nærheten har de julekjoler som passer til store mammaer! Synes det var skikkelig stygt sagt av henne at det var det ikke vits i å kjøpe! Det kan jo hende du blir gravid flere ganger vel? Det er jo min andre jul jeg er gravid i, og første gangen fant jeg ikke noe som passet og følte meg som en hval (gikk opp veldig mye). Denne gangen har jeg bestemt meg for å spandere på meg noe som jeg likte og som passet. Det ble hos Polarn O. Pyret denne gangen. Kjolen vil også kunne brukes etter en fødsel også....
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 vet ikke om det er polarn o pyret her.. men.. bor i stavanger.. det meste finnes vell.. så lenge man vet hvor man skal lete..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Er polarn o pyret i stavanger. Har bare bodd i denne byen i 23 år, men gatenavn....... Hvis du står i klubbgata ser du den (hvis du står på riktig sted) Er ikke vanskelig å finne, men jeg er dårlig til å forklare:)
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 butiken ligger med arkaden og den snopebutikken. Der arkaden har en bru. samme siden som H&M
2søtesmåh Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Gravide juleklær...... Kan jo være morsomt da. Særlig hvis hun hadde svart; "nei, vi får jo inn nye klær hele tiden da, men om vi får inn noen plagg som er gravide, det er jeg jammen ikke sikker på...." Nå klarer du kanskje å more deg over situasjonen. )
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 var ikke så irritert på ho dama altså.. ) e ikke hormonell.. ;o) bare synes det e litt trasi å skal feire jul i joggebukse og t-skjorte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå