Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er det flere som har erfart dette? Er i 15/16 svangerskapsuke og har hatt et aktivt sexliv med typen til nå, så plutselig begynte jeg å blø. Sitter livredd og lurer på om det er grunn til bekymring. Har ikke smerter eller noe da, men bør jeg ringe lege eller jordmor? Noen andre med slik erfaring? Hva gjorde dere og hva skjedde i ettertid. Takker for svar hilsen bekymret førstegangs
Diva Muffin Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 jeg har blødd to ganger i forbindelse med sex, og spurte om det da jeg var til ultralyd. hun sa det ikke var noe å bry seg om, det var veldig normalt. men for min del var et bare litt blod da jeg gikk på do etterpå, ikke noe lenger enn det
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Det er veldig vanlig, og ikke noe å bekymre seg for. Om du alikevel skulle bekymre deg så ring jordmor sann att du slipper å gå rundt å være redd.
Enliiitentil? Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Kjære anonym, skjønner godt at du er bekymra jeg! Men jeg ville bare si at jeg hadde blødning i uke 7, 10 og nå i uke 24/25... ikke moro! Den siste kom ikke i forbindelse med sex, men helt av seg selv. Jeg ble selvsagt livredd, legen tok GU og det viste seg at det var lett blødende livmor. Jeg ble henvist til sykehuset for UL og legen der lurte nesten på hvorfor jeg var der. Jeg fikk GU der og + innvendig og utvendig UL. Alt var bra. Legen sa at dette er helt normalt, da. Nå var dette snakk om 2-3 dråper blod og jeg er lettet over at alt så bra ut. Men om det skjer igjen blir jeg sikkert også redd! Håper det går bra med deg! Hør med legen din på mandag og spør om GU! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå