Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hei! Min gutt sluttet med bleie på dagtid en stund før sommeren og var så og si tørr etter sommeren. Så begynte jeg på jobb igjen i oktober og da begynte stresset og tissingen i buksa er nå så og si daglig. Fra 1 - 4 ganger. Vi prøver å ikke være sinte, oppmuntrer til å gå på do etter måltid ++, men det virker som om han ikke kjenner at det kommer. Han er ofte på do, men tisser veldig ofte. Han blir 4 i januar. Nå begynner vi å bli litt rådville. Noen som har opplevd det samme eller har gode råd? Vi har lurt på om han kan ha overaktiv blære og tenker å høre med helsestasjonen. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Han kjenner at det kommer og han har ikke overaktiv blære: Dette er en form for regresjon og er veldig vanlig for mange barn en stund etter at de har sluttet med bleier. Ente får dere bare tåle å skifte masse klær en stund fremover, eller så får dere begynne med bleier på han igjen en kort periode. Tisser han på seg så ofte som 4 ganger dagen hadde jeg funnet frem bleiene igjen uten å blunke.
mammaen til Li@m Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Vi hadde litt av samme problemet i hoest; gutten vaar sluttet med bleie i sommer da han fylte tre , (dag og natt), men da han startet paa foerskole og dagmamma i host kom tilbakefallene paa dagtid. Losningen for oss ble klistremerker paa et ark - ett klistremerke for hver dag han kom hjem med samme bukse paa (dvs. toerr) - naa er han tre og et halvt, og han har ikke lenger tilbakefall. Som du ogsaa skriver saa nytter det ikke vaere sinte paa han; helt uten aa kritisere, bare skift paa rent toey og fortsett som vanlig; minn han likevel paa at maa tisse paa do, og at for hver gang han tisser paa do saa faar han et klistremerke. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå