Gå til innhold

venter spent på "magevonte" nå...

Anbefalte innlegg

venter tanta nå vært øyeblikk. Håper hun kommer snart slik at jeg kan starte nedtelling til spraystart.... regner med at det blir ca 1 januar. er så utrolig spent på hvordan denne reisen blir. er første gang vi prøver nå, så vi aner jo ikke hva som venter oss.. Har bestilt pakke, og håper selvfølgelig inderlig at vi skal få det til med den.

Leste om et par som akkurat har adoptert i et vedlegg til avisa i dag....trøster meg med at om vi ikke skal klare å få et barn selv, så finnes det mange barn ute i verden som trenger oss!!

Fortsetter under...

Hei ,

håper alt klaffer på første forsøk da ;)

Og hvis det gjør det......får dere to forsøk tilgode da? Eller må dere pån igjen hvis dere ønsker flere runder? Hører til i det offentlige så aner ikke hvordan det gjøres i det private.....

Lykke til, det skal nok gå veldig bra skal du se....

det er slik at klaffer det på første forsøk, mister vi de to neste, ja. men om vi trenger tre forsøk er det mye billigere med pakke enn tre enkeltforsøk. det ligger også to fryseforsøk i pakka, om man får mulighet for det.

Det er ikke lett å vite hva som lønner seg på forhånd, men jeg tenker som så at klaffer det, så er det på en måte ikke så farlig hvor mye jeg betalte for det. Og trenger vi tre forsøk...ja da har vi fått de til en god pris.

Takk for lykkeønskningene, det samme til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...