ChaChi Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 min bitte lille 6 dager gamle jente flasser av på innsiden av lårene og på magen, ser ut som det er bleiene som gnager.. er det vanlig, eller er bleiene for små/ feil passform? det er ikke rødt, og det ser ikke ut som om hun syns det er vondt eller sårt. men en nybakt mor blir litt bekymra.. hva gjør jeg? smøre med noe? skifte bleiemerke? bruker libro nå, prøvde pampers, men de var så breie og passet ikke i det heletatt..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 gratulere så masse me en liten en!!! :-) hm da vi kom fra sykhuse ialle fall bynte mathias å flasse å !! i ansikte å hendern å føttern.. tok bare å smurte me litt olje, samme som vi bruke i bade å da gikk det noen dager så gikk det over!! :-)
♥sjiga♥ Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 gratulerer med jenta de. ikke bekymre deg. dette er helt vanlig og har ikke noe med bleien og gjøre, babyen din skifter hud. babyens hund har vært vant til å ligge i fostervann. og nå er den ikke omgitt av væske lengre og da er det vanlig at de skifter hud og flasser av. dette skjer på hele kroppen. det er ikke nødvendig å smøre det vil fortsatt flasse av. men ha litt olje i badevannet når du bader babyen din. leste om dette i spedbarnsboken jeg fikk på sykehuset. sønnen min er 19 dager og flasser enda. han flasser mest på hender og føtter nå.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 du trenger ikke gjøre noenting! det fikk vi beskjed om da vi dro fra sykehuset.jeg smurte ingenting på henne, en gang tok jeg litt babyolje i badevannet. men det går over av seg selv etter noen uker. blir det virkelig ille kan du sikkert smøre litt. og jeg er enig: pampers er ikke bra..;O) gratulerer forresten! ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå