Gå til innhold

flere som ligger med vonde kynnere på nettene???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp, våkner en 4 til 5 ganger med sinnsyke kynnerer. Som å ha en stooooor stein i magen... Forte seg på do og tisse, hvis ikke går det galt:))) hihi... rukket det hittill, men glad jeg har ett lite "nysebind" i trusa.................

er det din første??

når jeg jikk med min datter,kjente jeg ingenting heller,der jikk vannet ,der hadde jeg bare rier.kjente ikke engang at magen stramte seg .de to svangerskapene kan ikke sammenlignes.helt forskjellig.

så du er ikke unormalt,bare helt normal.

Annonse

Signerer her!

har hatt tre strake netter uten sønv pga vonde, ubehagelige, grusomme kynnere :)

er min første, termin 30.12

Blir meget frustrert over at dette skal vare i tre til fem uker til!!

det kan ikke være slik til termin ,da blir jeg gal.er så trøtt og sliten når lillemor kommer på morgenen og vil stå opp.

får håpe at det bare er en liten periode.

har du mye kynnere på dagen ??

Ikke så mye som jeg brukte å ha, men er "hardere" på en måte....

har gått med kynnere siden uke 15, men ikke vært plaga om nettene og de jeg har hatt siste dagene er ikke like hvis du skjønner.....

ja, håper det er noe som går seg til , for jeg kjenner jeg er blitt orntli grinete de siste dagene :)

har det akkurat slik ,har hatt kynnere siden uke20.men ikke vonde,bare at jeg kjente at magen ble stram.og litt ubehagelig hvis jeg har jort mye,men de siste dagene har det forandret seg helt.kynnere hele tiden ,å da mener jeg heletiden.,kjenner de er hardere og tar sjikkelig tak.må stoppe opp.og har aldri hatt de på natta.

litt godt og vite at det er flere som meg.med samme termin og hihi

ja datteren min har fått kjenne på det stakkar.

ja! det er på en måte godt å vite at man ikke er alene ;)

her med alle de fødene har jeg på en måte gitt opp å prøve å spørre :)

har akkurat laget middag, og sitter nå med kynnere så harde osm stein, røsker bra i ryggen også nå....

arrrrrrgh :) glefsa te sambo og, han lurte på om jeg hadde rydda og vaska, og synes jeg var flink ;) ja tenk! svarte jeg. og om en halv time har jeg tenkt å føde!!! *grump*

nei, må gå å legge meg nedpå, gla at dette er førstemann, så jeg har friheten til å gjøre det når jeg vil!!

nei, huff, synes litt synd på oss jeg :)

*ler*

satser på at dette er forbugående bivirkninger på fullmånen ;)

*nikker*

det var nemlig da det virkelig tok av her :_)

klem fra

Annonse

*ler*

sånn, da har jeg fått ordna meg med laptopen på stua :)

er litt bim avhengig ja!

tror heller ikke at det er noe tegn på at noe nærmer seg, kanskje tegn på litt modning i og med at de er endret. har ett lite håp om at det betyr at hodet har festa seg..... han lå nemlig i tverrleie frem til uke 36, så vil nødog at han snur seg igjen:)

oki.bra han snudde seg .han blir vell nå ja.

tror han er festet til meg ,er ikke helt sikker ,hode er i hvertfall ned.

jeg har ikke brukt og hvert så mye på nettet før ,var som regel min sambo som var det ,men etter jeg ble gravid,og mye trøbbel med det ,mye bekymring og spm,ble det at jeg brukte bim,og fikk svar på mine spm,kunne ikke hvert uten bim,nå klager sambo på at jeg er innpå å ikke omvend,

hehe

hihi

tror ikkr fødselen nermer seg ,men blir meget moden og klar til fødsel ja,hehe:)

han må vente til sambo kommer hjem.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...