Gå til innhold

Er så i tvil!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 3 måneder, og han fikk sin første vaksine denne uken. (Dessverre!) I ammetåken som jeg er så er det først nå i ettertid jeg har begynt å vurdere om det virkelig er så bra å vaksinere. Har lest litt i boken Hva er sannheten om vaksiner -og jeg syns det virker rart at myndighetene ikke har fullt innsyn i sine registrere, samt at spedbarnsdødeligheten i Japan har sunket betraktelig etter at de utsatte kikhostevaksinen til barna er to år. Samtidig så leste jeg i et tidligere innlegg her at ei jente gikk sammen med et barn i barnehagen som døde 5 år av meslinger. Så hva i all verden skal man gjøre? Man vil jo bare barnet sitt det beste, men jeg blir faktisk i tvil om det er best å vaksinere. Det er ikke noe problem for meg å se det faktum at hele legeindustrien med helsestasjoner kan være "korrupte" og pålagt å anbefale vaksinering av økonomiske årsaker. Det er jo mange medieskapte epidemier som har gjort at folk har vaksinert seg, og det er nok sterkere krefter bak alt sammen enn vi ønsker å tro.

Skulle virkelig ønske jeg kunne komme i kontakt med noen som har skikkelig innsyn i legemiddelindustrien, folkehelseinstituttet e.l. sånn at jeg kunne fått rene fakta på bordet. Syns argumentene er gode på hver side i saken, så det er så vanvittig vanskelig å ta stilling til dette spørsmålet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7402983-er-s%C3%A5-i-tvil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...