Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er perfekt deling? Noen som vet? Sist fikk jeg ett 8 og ett 7 delt egg inn på dag 3, ser mange får 4 delt på dag 2. Er det sånn at de skal deles i dobbelt antall for hver dag? Har også hørt at hvis de deler seg for fort kan det være et dårlig tegn....Noen som har peil eller?? :D

Forøvrig...God helg alle trofaste BIM jenter!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg vet iallefall at normale egg bør dele seg 1 gang i døgnet, dvs 4-delt på dag 2....

Har også hørt at de ikke bør dele seg for fort, men vet ikke så mye mer enn det...

Skrevet

Enig med Sunniva - 4 delt på dag 2 er normalt og bra - i følge min lege helt perfekt :-) Dersom de venter til dag 3 vil det nok ha delt seg i 8, for det dobles hver dag

Skrevet

Perfekt deling er når egg deles i 4 og i 8 :o)

Det er 4-delt på dag to og 8-delt på dag tre. På Riksen bruker de å sette inn to egg dersom de ikke har delt seg optimalt.

Skrevet

Jeg fikk satt inn ett 3-delt egg, og det gikk greit her:-)

Skrevet

Det kan gå bra selv om ikke egget har delt seg optimalt :o)

Spørsmålet til innlegger var om hva som var perfekt deling av egg...

Skrevet

Takk for svar dere....virker som om eggene mine deler seg sånn passe greit da... :)

Skrevet

På dag 2 er optimal deling 4-delt, på dag 3 er det 8-delt.

På første forsøk fikk jeg satt tilbake to 4-delte egg, mens på andre forsøk var et egg 4-delt og det andre 3-delt. Ingen festa seg... Så det er nok mer enn delingen som avgjør om der blir baby eller ikke.

Lykke til!

:-)

Skrevet

ja det er nok det...masse som skal klaffe altså.....satser på at julens ro gjør susen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...