Gå til innhold

Da er vi hjemme med verdens skjønneste gutt=)

Anbefalte innlegg

Ble nok en køsniker jeg også. Hadde termin den 23 desember,men onsdag den 6 des så bestemte lillegutt at han ville ut:)

Det hele startet kvelden i forveien da jeg dro med meg samboern til sengs.Ville utnytte hans edlere dråper..Hihi:)

Hadde vonde kynnere hele kvelden,men de dabba av sånn i 1-2 tiden på natta. Når klokka var litt på 4 så var jeg så lei av 2 åringen som deisa både armer og bein borti meg,så bestemte meg for å gå på do likså godt. Med engang jeg kom ut av senga kjente jeg at det begynne å renne nedover bena. Var ikke i tvil om at det var vannet som begynte å gå. Gikk litt i mine egne tanker en stund,mens vannet gikk mer og mer. Ringte etterhvert føden. Siden jeg ikke hadde rier skulle jeg komme inn for sjekk i 8-8.30 tiden. Gubben gikk bare å la seg igjen når jeg sa at vannet hadde gått=)hehe. Tror ikke det gikk helt opp for han. Når klokken begynte å nærme seg 5 så begynte riene. Først litt svake,men de tok seg fort opp. Jeg hadde venta rier som skulle komme med 10 minutters mellomrom,men her kom dem hele tiden. Fikk knapt tid til hente meg inn før det var påan igjen med en ny ri. SLITSOMT! Når klokken var ca 5.30 så vekkte jeg samboern . Da var riene så vonde at jeg holdte på å gå på veggen. Vi pakka ferdig de siste sakene som jeg skulle ha med. Pluss barnehagesekken til vesla på 2 år. Vekte henne klokken 6 å fikk kledd på henne. Mens samboern ordna vesla snakka jeg med mora mi på telefonen. Hu ba meg om å dra på sykehuset med engang siden riene kom så tett. Så etterpå ringte jeg føden opp og sa det at jeg hadde rier nonstop. Fikk beskjed om å komme så fort jeg hadde mulighet. Vi leverte vesla hos min bestemor og var på føden ca 6.30. Hadde da 8 cm åpning:) Så det gikk fort i svingene. Etter å ha pusta meg gjennom helt jævlige rier ca en time,kom pressriene. Klokken 07.48 kom verdens skjønneste gutt til verden=)

En kjapp fødsel som jeg slett ikke hadde venta meg. Kom hjem fra føden i dag å bare koser oss. Deilig å slippe sykehus mat...Hehe

Målene hans var: 3490 gr ,51 cm lang og 35 cm i hodeomkrets.

Hadde mens termin 10 desember,så tror nok at den stemte litt mer.

Kommer sikkert til å bli her inne litt til=) Lykke til til dere andre som fortsatt venter..

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...