Gå til innhold

Flere som har kommet til 6pp eller mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det ikke er uvanlig å prøve i opptil et år, men jeg hadde liksom ventet at det skulle gå litt kjappere enn dette... Nå tør jeg ikke håpe for mye før IKM for jeg blir jo like skuffet hver gang. Har holdt meg litt borte herfra nå for jeg blir litt deppa av å se alle som klarer det på 1., 2., og 3. forsøk. For all del, jeg unner de som klarer det- men når er det min tur?? Vet det er mange som har forsøkt langt over et år og... trodde ikke dette skulle være så vanskelig jeg. Litt naiv der ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener... jeg også trodde jeg kom til og bli gravid kjapt.....men neida.. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har brukt så mye penger på prevensjon hehehe....;-)

Var veldig bevisst på det tidligere, med testing hver mnd og alt det, nå slapper jeg litt mer av og koser meg med sambo. Viktig og ikke la sex bli plikt, for og lage barn. Det skal være kos og......

Skrevet

Første satt på første forsøk etter p-pilleslutt....egentlig overrasket over det fordi jeg hadde virkelig store problemer med syklusen min. Nå er vi prøvere på barn nummer 2 og vi er nå i 8pp. Syklusen er nå stabil, men nå vil det ikke sitte en spire.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...