simbamamma Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Har så lyst på taco, men vil jo helst ikke at sønnen min skal få vondt i magen. Kommer ikke til å ha rå løk i, og sausen og kryddermix-en er den standard-varianten som er med i pakken. Har dere gjort dere noen erfaringer?
snull Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 kommer vel ltt annpå hvor gammel beben dn er da? her ble det ramaskrk etter tacokveld....hun var da 2 uker gammel...! Huff, litt uomtenksomt av meg da, men man må jo nesten bare prøve seg fram...
snull Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Du kan jo prøve deg fram...,men for skkerhetsskyld droppe rå løk som du ser og ikke bruke HOT tacosaus, men stede kanskje den milde? Kos deg du....man må nesten bare prøve seg fram
snull Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 unnskyld for alle skrivefeilene....har ett litt dårlg tastatur:(
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Prøv da vel:) Jeg prøvde, og det var mange ting snuppa mi reagerte på (hun har svæææææææært sensitiv mage som sin mor;). Husk å skrelle agurken, skallet er verst. Og som andre nevner; hold deg unna det sterkeste.
Fiskestang Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har spist taco siden hun var ikke mange ukene. Det går helt fint. Hun reagerer ikke på det. Det er jo bare å prøve seg fram. Blir det galehus i kveld, så kanskje du skal vurdere det to ganger neste gang. Men det skader jo ikke å prøve! Det er jo sånn man lærer å kjenne barnet og hva det tåler /ikke tåler. Fikk utrolig lyst på taco jeg og når jeg leste innlegget ditt..
Tiddelidu Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har spist taco uten rå løk,krydder og saus, og det gikk helt fint. Han var vel ca 1 mnd første gang jeg prøvde.
hemmeligvemmelig Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Prinsen vår er 4 uker i dag, og vi skal ha taco. Hadde taco for et par uker siden også. Spiser ikke rå løk, og tenker litt over hva jeg spiser bare. Gikk fint sist, så i dag tar jeg sjansen på litt mer tilbehør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå