Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 mnd gammel og ja hun tok den på første forsøk....drakk som om hun aldr hadde gjort noe annet. Men det var også sste gang hun tok flaske...er nå 7 mnd og jeg skulle SÅÅÅ ønske jeg kunne få litt fri en kveld...

Skrevet

5 uker førsste gang. Tok flaska med en gang..

Skrevet

Hun var vel nesten 2 mnd da vi prøvde og hun drakk også som om hun aldri hadde gjort annet enn å drikke av flaske. Men da jeg og sambo dro på kino her en kveld ville hun ikke ta flaske av bestemoren. Men da jeg og sambo kom hjem igjen drakk hun alt sammen. Da var det sambo som ga henne det. Bestemt lita frøken :)

Skrevet

Gutten min var bare tre uker første gang han fikk flaske. Hadde ikke tenkt å prøve det så tidlig, men siden jeg ble lagt inn på sykehus, hadde vi ikke noe annet valg. Kjøpte MAM Ultivent og det gikk over all forventning!

Skrevet

Ga babyen flaske når hun var 2-3 uker gammel. Og det var ingen problemer.

Nå er hun 5 uker og jeg kan gi henne flaske når det passer meg, men ammer jo selvfølgelig framfor å gi henne flaske. :)

Skrevet

ca to og en halv,tre mnd og han forsto ikke helt åssen dette skulle gjøres. etter 5-6 gangen gikk det greit :)

Skrevet

5-6uker. Gikk veldig bra. Anbefaler å gi flaske innimellom, for å opprettholde "kunnskapen". Finnes visst noen babyer som "glemmer" hvordan flasken virker, og senere nekter å ta flaske. Kjedelig å miste friheten sin pga dette...

Skrevet

sambo prøvde da hun var 4 uker og det var ikke noe problem. vi gir henne flaske en eller to ganger i uken for at hun skal "huske" det.

Skrevet

Prøvde når hun var ca 2 uker og det gikk kjempefint!! Aldri vært noe problem. De anbefalte det faktisk på sykehuset¨å prøve så tidlig som mulig for å venne babyen til flaska.

Skrevet

Førstemann (gutt): Da han var 3 uker. Ja, han tok flaska med en gang.

Andremann (jente): Da hun var 1 uke. Nei, hun tok ikke flaska, og vi har prøvd med et par ukers mellomrom siden, og nå er hun 5,5 mnd. Jeg prøvde for en uke siden, men når hun ennå ikke er i nærheten av å ta den, så har jeg gitt opp. Nå kommer jeg ikke til å prøve noe mer. Hun er flink til å drikke av kopp da.

Skrevet

Var vel ca. 3-4 uker første gang, tok flaska med en gang.

Skrevet

Lillegutt var 1 uke gammel da han fikk flaske første gang, pga jeg måtte slutte å amme 3 dager pga medisiner..

Han tok flaska veldig bra, og puppen like bra igjen etterpå.. Og tar flaska bra enda de dagene han trenger det..

Skrevet

Snuppa her var 4 dager tror jeg.Jeg var såååå sår så klarte ikke amme.

pumpet meg i 3 dager og gav på flaske.(i mens puppene mine healet seg;)

Hun tok den med en gang. Ingen problem:)

Skrevet

Da han var tre dager gammel, og ja, med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...