Gå til innhold

Oktober: Heidi....


FIFFI *nybakt 2barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Så at babyen din hadde sånn grønn slimete avføring..Det har vesla her og, hun sover aldri på nettene, vi la oss sånn 8 i morges!!!! Hun sover godt på dagen da...men vi går til kiropraktor, men kanskje akupunktør er bedre?? Årrrr....er så rådløs!!!

 

Håper vi hører mer fra deg og det vedvarer at han er roligere!! :) Greit å se at det ikke bare er vi som sliter med søvn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kiropraktor hjalp på sovingen på dagtid, den er grei nå... men kveldene og natten ble ikke bedre!

Har nå vært på to behandlinger hos akupuntør, og jeg merker at det er noe som skjer... Hun er fantastisk, har jobbet med dette i over 20 år, og sa at det blir ofte ikke umiddelbart bedre. Hun setter igang noen prosesser som gjør at systemet begynner å fungere. Akupunktørene tror kolikk skyldes umodent tarmsystem som ikke klarer å jobbe ut luft og avfallsstoffer ordentlig. Etter vi hadde vært hos henne på fredag sov han godt på kvelden og natten. Var på ny behandling på lørdag, og da var han litt urolig igjen. Han fikk da ut MASSE luft og mengder med avøring som virker litt gulere og mer kornete enn før! Jeg merker også at han spiser litt bedre! Skal på behandling i morgen også, så får vi se hvor god effekt det har.. Dersom han fortsatt sliter fortsetter hun behandling. Hos kiropraktor tar de bare tre behandlinger, og dersom det ikke hjelper så tar de ikke flere... Akupunktøren brukte to nåler, og så laser på resten av punktene. Umiddelbart etter behandling kom flere stoooore raper på rappen, og jeg kjente hvordan han bare slappet av i hele kroppen etterpå! Anbefales å prøve, for i nesten alle tilfellene hjelper det. Hun trodde at det var ca 3% av de hun hadde behandlet ila 15 år som ikke hadde blitt bra! Det er ganske bra prognoser!!

Lykke til med din baby, og så får vi holde kontakten og stå sammen, for dette er SLITSOMT og man trenger noen å utveksle erfaringer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sitter jeg å bysser på henne.jeg har enda ikke lagt meg for igår!hehe,,,

Det jeg lurer på er om sønnen din var/er slik at du ikke kan legge ham fra deg? Det er sykt vanskelig her.klarer få henne til å sove i armene våre,men hvor enn vi legger henne ned,i senga eller med meg,så må vi opp igjen.

Skal sjekke opp det med akupunktør jeg.virker ikke som kiropraktoren hjalp her heller!

dette er veldig slitsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å legge hun på magen??? Bare en ide, min eldste jente ville bare ligge på magen nemlig, nektet å sove på rygg. Ikke å "anbefale" sies det jo men da fikk vi søvn i alle fall & når de har problemer med magen får de bedre ut luft når de ligger på magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne ikke legge ham fra oss andre steder i vogna uten at det ble skriking. Ikke i vogga, ikke i senga og ikke på gulvet. Han roet seg heller ikke ned på magen. Nå har vi hatt tre netter etter at vi startet med akupunktur, hvor han har sovnet i egen seng!!!! Passer på at han er skikkelig mett før jeg legger ham, at det er mørkt på rommet, og så har han en genser som jeg har brukt i senga si. Da snur han seg mot genseren min og roer seg ganske raskt! Det er så DEILIG! Akupunktøren sa at jeg ikke må fortvile dersom han får litt tilbakefall, for det får omtrent alle etter noen behandlinger. Så etter tilbakefallet som varer en dag eller to, så blir de bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gjett om jeg skal prøve det!!!! Det er akkurat slik snuppa er her også...Nå sover hun litt alene faktisk, men gud så vanskelig der er å få det til!!

Da skal jeg finne akupunktør NÅ! hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...