Gå til innhold

Noen som har vært på tidlig UL mellom uke 9 og 10?

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig UL i går og fikk vite at 'ripset' var 28mm. Er det noen andre som har fått målt fosteret ml uke 9 og 10? Bare nysgjerrig jeg :) Var helt fantastisk å se hjertet banke da jeg ble sendt til UL pga at legen min hadde mistanke til at jeg var gravid utenfor livmora.. LITT nervøs da jeg ventet på UL'en da... til tross for at jeg ikke hadde samme mistanke som legen... heldigvis tok hun grundig feil! :D

Fortsetter under...

Hei=)

Jeg var nå på torsdag på ul, 9 uker på vei.

Var fantastisk hva man kunne se:) Hvor mye den lille rørte på seg oh hjertet banket! :)

Måtte få bekreftet at alt var i orden siden jeg hadde mistet to ganger før,og at d bare var en dær inne siden jeg har tvillinger fra før;)

Lykke til :)

Annonse

hei

jeg var hos min mor/jordmor på UL da jeg var 9+3...morro å se den lille spira på 2.5 cm inni magen:)

dette var bare på morro, var avbestilliig på UL og jeg er i praksis ved samme sykehus så mamma ringte å lurte på om hun kunne ta en titt på barnebarnet...kunne ikke si nei til d:)

Jeg har tatt utvendig UL før uke 12... og fikk se nurket men det er en stund siden så jeg husker ikke i hvilken uke... Jeg tror jeg skal ta utvendig Ul til onsdag så da får vi se.. jeg er da 9 uker...

Jeg ver på ul i uke 9 med første. han var vel 24mm og jeg fikk se den lille røre på seg. jeg skal si jeg som hadde hatt sa vondt i magen.. hele dagen.. Alt var borte da jeg gikk at av lokalet

Jeg tok vanlig ul i forrige uke, var da mellom 6 og 7 uker på vei. Legen min har ul-apparat og ville skjekke siden jeg hadde hatt litt blødninger. Han ville unngå innvendig ul pga ville ikke "rote" så mye der inni...var ikke lett å se, men jeg så jo livmoren og fostervannet og noe smått noe som legen sa var fosteret. Jeg kunne ikke se hjertet som slo, men han sa at han kunne se det...håper jeg får en ny skjekk neste mandag når jeg skal på kontroll - er så bekymret denne gangen for om alt går bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...