Gå til innhold

Har en eske med Reductil jeg ikke trenger....


Ella28

Anbefalte innlegg

Noen her som kunne trenge den,helst noen som har resept på den av lege fra før? Er på 10mg,jeg har brukt 4 kapsler av en pakke på 28. Så den er så og si helt full,og den var dyr så jeg vil helst ikke bare kaste den....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger den ikke lenger fordi jeg har gått ned så mye. Bare derfor:) De har vært effektive,og dette var tredje esken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldi du er da :o)

Har en nesten full eske liggende i skapet...hehe...har ikke brukt den liksom....ikke giddet etter jeg begynnte på suppe dietten...hehe. Men kanskje jeg skal bruke den likevel...hehe. Skeiet ut i en uke her pga omgangssyke... :oS tørr ikke gå på vekta....hehe..:oS Skal begynne på min eske nå i morgen og suppen og...så tørr jeg kanskje veie meg etter en uke...hehe :o)

 

Mye har du gått ned da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo ikke akkurat sykelig overvektig,men veide ca. 75kg fordelt på 175cm da jeg fikk dette av legen min ("gråt" meg til det). Nå veier jeg 60kg. Tok pillene i to omganger,for jeg gikk opp igjen etter jeg sluttet første gangen. Men nå siste gangen har jeg klart å holde vekten (så langt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 92 jeg :oS

 

Jeg er 173 høy og ønsker som du meg ned i 60 kg..... Men ser liksom ikke lyset i andre enden av tunellen...huff.... Tok en reductil nettopp jeg....så er jeg i gang igjen...hehe. Skal ta reductil og suppedietten så får vi se om det er en mirakelblanding LOL!!

Har gått ned fra 99kg til 92 kg på suppa på ca 4 uker da....så skal nok fortsett på den uansett ;o)

 

Fikk min reductil fra en legevenn jeg....min fastlege SUGER!! Har prøvd å bytte flere ganger men er ikke noen i nærheten som e ledig...huff... Min fastlege sier bare til meg: Du er så pen og flott som du er...DUST! Vil jo inn i mine gammle bukser jo!!! Være flott liksom :oP Hehe... men nei....ingen reductil hos henne nei...

Sjekket boksen min nå...har vel et helt brett og 10 kapsler på det andre så er vel ikke så lenge til jeg må ha ny da om jeg skal gå på det en stund... Håper det funker like bra for meg som for deg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg gikk heller ikke til min fastlege....men det er fordi jeg ikke ville fått det der for min BMI lå faktisk innenfor det normale. Så jeg tok en liten omvei:) Jeg mistet matlysten og fikk mer energi,og syklet i stua litt hver dag, mens jeg spiste mye mindre. Men du bør kanskje ikke gå på denne dietten din i veldig lang tid? Det er jo ikke mye næring i den,er ikke verdt å ta knekken på fordøyelsen heller? Jeg spiste mer proteiner og mindre karbohydrater jeg. Så heller kylling,fisk og egg,cottage cheese og knekkebrød,og ikke noe godteri,brød,kaker,poteter,pasta osv. Proteiner gir jo mer og lenger metthetsfølelse,og mindre svingninger i boldsukkeret (som gjør at du får lyst på søte ting) Lykke til ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis du fortsetter med den og allikevel skal kjøpe flere,kan du gjerne kjøpe mitt brett for 500kr,da sparer du litt i forhold til et nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamman t godklompen min

 

Fikk du igjen pengene eller mått du sjå dem som tap. For jeg venter på bestilling og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...