Gå til innhold

Bugaboo-fans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært på Fru Lyng på Steen & Strøm. Der hadde de Cameleon utstilt med de nye hjulene. De var så fine!!!! Vi hadde vurdert en Mistral i tillegg, men det dropper vi helt å tenke på. Jeg er så glad, for digger Bugaboo'en og gleder meg til å ta den i bruk. Kjøper meg heller ekstra trekk for Mistral-pengene. De får inn hjulene for salg om et par uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de nye hjulene er knallfine! Ikke at de egentlig trengs, det er jo bare å vippe håndtaket over og trille med de store hjulene foran, men er jo alltids greit å kunne bytte på da..! Hehe, synes forresten sort/grå base med rødt trekk er såååå lekkert..!

Skrevet

Helt enig!!! Så flott hvordan posen også festes til setet. Vi skal ihvertfall ha rød i tillegg til helt sort som vi har nå. Liker den beige og den grønne også. Dessuten var svart/oransj utstilt med et teppe fra Røros med oransj i som jeg liker så godt. Det var skikkelig tøft.

Ville du tatt posen i rød eller sort?

De nye hjulene virker ganske fine hvis man er på fjellet f. eks.? Den ble liksom som en superlett Mistral.

Skrevet

Ja, hadde jeg hatt Buggis skulle jeg absolutt hatt de nye hjulene..! (og jeg SKAL ha buggis etterhvert, hehe.!) Men det er ikke lufthjul, sant? Er vel sånne hardplasthjul, sånne som er der fra før, bare større og helt faste?

Ville nok tatt posen i sort tror jeg, tror kanskje det vil bli LITT vel voldsomt med så mye rødt... Eller hva med en av hver, haha! Og de Rørospleddene er dødslekre! Har så lyst på knallrødt med hjerter jeg, til lilletulla mi..! Hva slags stelleveske har du da? Hadde vært kult med en stelleveske i striper eller en som har både sort og rødt i seg..! :-) Hehe, utstyrsfreak jeg?!? ;-)

Åja, den oransje er også skikkelig fresh..! Hele vogna er rett og slett SPREK! :-)

Skrevet

Har lagt inn bestilling på hjulene, så kan hente de når de kommer om et par uker ;-)

Gleder meg veldig altså!!

Har grå/rosa buggis her! Har lyst på rødt og svart trekk! Så gøy å kunne forandre litt!!!

Skrevet

Supert, da er det bare å komme seg ned på Fru Lyng så fort som mulig!!!

Skrevet

Går det ann å trille på snø og slaps også, bare ved å vende styret andre vei?

Skrevet

Det er vel lufthjul? Er ganske sikker på det ja. Samme som de store, bare mindre...:)

Skrevet

Hjulene er som de store, bare mindre i diameter. Kan tenke meg de var ca 20 cm i diameter. Sjekket ikke om det var luft eller luftkanal, men er ganske sikker på at det er lufthjul. Designet er det samme som på de store. Det så veldig stilig ut. Tror kanskje jeg går for pose i sort. Vet du hva, jeg får det røde pleddet med hjerter av mamma. Tror hun allerede har kjøpt det. Vi har tudeligvis like smak! jeg har den sorte stellevesken til Bugaboo samt stelleveske i sort jeansstoff fra Finger in the Nose. Bugaboo sin er veldig liten, så det kan hende vi ønsker oss en Skip Hop eller noe etterhvert. Noen å anbefale?

Skrevet

Det er ikke nødvendig å vende på styret med de nye hjulene ihvertfall. Med den hjulene som følger med, kan det nok være bedre å vende styret.

Skrevet

Bugaboo-damer! Jeg klarer ikke å få kalesjen min stram. Det er akkurat som om de hakkene i kalesjefestet ikke lar seg kombinere med en "stram" posisjon. Den hopper bare et hakk tilbake og da blir den slapp i den nederste kalesjehalvdelen. Noen tips eller noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Heldig du er da, ja vi er nok på samme side her ja ;-) Får jaggu håpe jeg ikke møter dere på gata, da er faren stor for at jeg stikker av med vogna di, haha! Er ikke litt misunnelig da..! Håper virkelig at vinterhjulene er lufthjul da, det er jo mye bedre å trille enn luftkanalhjul, særlig på litt ujevnt føre..!

Skip Hop har forresten råkule stellevesker da! Har en Dash og en Duo selv, Dash i sort med hvite kanter, og Duo i uptown stripe... De er LEKRE og utrolig praktiske! Ellers digger jeg OiOi, Fleurville og Petunia Picklebottom sine vesker også, utrolig mye freshe farger og lekker design!

Er det ikke vanskelig å la være å løpe ut med vogna når det er såååå lenge igjen til babyen kommer da? Åh, fikk vogna vår 2 uker før babyen kom og greide nesten ikke å gå fordi uten å måtte prøvetrille litt og bare fikse litt på den :-)

Skrevet

He, he. Jeg har hatt den i over et år allerede og den har stått i stua hele tiden. Samboeren min tror jeg er helt gal og det tror nok mange venner også. Nå har den imidlertid fått en liten pause i et klesskap. Den blir jo så liten at det går kjempefint å gjemme den bort litt. Hadde på sportsvognsdelen får vi gjemte den bort. Nå vil jeg ta den fram og sette på bagen snart. Jeg er veldig opptatt av design, og Bugaboo'en er bare sinnsyk i mine øyne.

Digger også særlig Petunia Pickle Bottom. Skal skaffe meg en sånn!

Skrevet

Hehe, skjønner deg kjempegodt jeg..! Er rimelig vogngal, har vært gjennom en haug av vogner og enda ikke funnet den ultimate (som jeg mistenker at er buggis, men den er så dyr at sambo ville fått spader om jeg kom hjem med, hehe)..! Bugaboo ser ofte merkelig ut når man bare ser på den, men den har så utrolig mange finesser som gjør at den er helt unik..! Men den er jo faktisk så lekker at den KAN stå fremme, blir jo nesten som en pyntegjenstand! :-)

Har du forresten sjekket ut www.nybaktmamma.com/www.snartmamma.com..? Vognforumet der kan være noe for deg ;-)

Skrevet

Er inne og leser der nå samtidig!!! Husker aldri påloggingen dit, så jegf deltar ikke noe særlig. Leste akkurat tråden om Buggis-bagen blir våt i regn. Det har jeg lurt på selv. Digger regntrekket, men det stopper jo ved rammen. Føler meg ikke helt trygg på at fleecen er vanntett. Det virket som at ingen hadde problemer med at bagen ble våt.

Så at du har Mistral. Jeg har hele tiden hatt lyst på en Mistral i tillegg til buggisen. Liker den veldig godt. Har skikkelig vogndilla selv og jobbet en periode på Fru Lyng rett og slett av den grunn. Han her hjemme mener det er på grensen til sykelig. Drømmer om mer enn buggisen. Tror i det minste jeg vil ha en Pliko eller Maclaren Techno XT i tillegg. Har egentlig aldri likt store duovogner, men syns plutselig bagdelen på den nye Brio Happy er så fin. Sportsvognsdelen er ikke kul. Den blir altfor høy. Den røde bagen med det nye understellet er lekker og ser flott ut å trille. Er ikke noe særlig Quinny- eller Mutsyfan, men liker Teutonia og OTH veldig godt. OTH er foreløpig uaktuelt her pga manglende fotbrett og støtdemping. Kan nok veldig gjerne ønske meg den etterhvert.

Skrevet

Aha, kanskje jeg kan hjelpe. I begynnelsen glemte jeg å feste de to små strikkene (to på hver side) på hvert sin lille klump (flott ordlagt...) nederst ved festene, der hvor spilene stikkes inn. Man må dra litt i de strikkhempene, og så hekte de på. Da blir den stram og fin! :)

Skjønte du? :=)

Skrevet

Akkurat samme smak her ja..! Liker IKKE Quinny (utenom Zapp da, den er genial) eller Mutsy, men Teutonia og OTH ja..! Har solgt Mistralen min nå da, vi bor i andre etasje med svingtrapp for å komme opp og jeg greide ikke dra vogna opp og ned hver dag, dessverre... Og så har jeg en OTH og en Infinity i tillegg, og da ble faktisk Mistralen et DRÅG å dra rundt med, selv om den er lett til å være kombivogn..! :-) Er heller ikke noe fan av store vogner, Simo og Brio er veldig greie som sovevogn - bagene er jo fantastiske, har vurdert å kjøpe en bagvogn for å ha stående på verandaen så lillemor kan sove oppi, men tror ikke jeg gidder... Bagen på Infinity-vogna mi holder i massevis foreløpig, og om hun blir kjempestor så kjøper vi heller en bagvogn etterhvert om det trengs... :-)

Og OTH... aaaah, elsker den vogna! Og de nye 2007-fargene er bare sinnsykt lekre også..! :-) Må nok skaffe meg nytt trekk til den ja ;-) Eneste som er stoooort minus er at sittedelen ikke er vendbar og delvis også fotbrettet... Men ekstra støtdemping er det jo på de nye modellene, fra 2006 og utover..! :-)

Hehe, nei inne på NybaktMamma er du dødsdømt om du våger å kritisere buggisen, hehe..! Men jeg kan ikke egentlig skjønne at det skal være et så kjempestort problem, det er da sjelden det regner så mye at det kommer inn på nedsiden av bagen..? Men det går kanskje mest på at vogna er så lav at vannet spruter opp igjen på undersiden..?

Skrevet

Så bra at det er støtdemping på de nye OTH'ene. Tror det fort kan bli en sånn en på oss etterhvert. Tror du det er mulig å jogge med den f. eks. på grusveien rundt Sognsvann? OTH'en har så fin, stor handle kurv også og så var det bra den kom med bøyle til sittedelen.

Skrevet

Tusen takk for tipset! Skal ta frem vogna fra klesskapet og sette den opp igjen. Håper kalesjen blir bedre da!

Skrevet

Ja, handlekurven til OTH er helt fantastisk..! Og med bøyle blir den jo super..! :-) Og hjulene er jo store, gode lufthjul, så jogging er helt sikkert mulig, grusveiene rundt Sognsvann er jo ganske flate og fine de..! Ikke prøvd å løpe med den enda (bortsett fra å løpe til bussen, hehe), men er helt sikkert mulig..! :-) Tror nok at om du jogger masse, er en vogn ala Instep eller en vogn med gigahjul best altså..!

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig fett at du har kjøpt vogn i så "god" tid! Kjøpte du den før du ble gravid eller? Utrolig kult! Hihi!

Ja, den er jo et mesterverk, så det er bare å nyte utseende og ikke minst kjøreegenskapene! Den er genial midt i Oslo. Forbausende få som har den. Så "bare" to i Frognerparken forrige søndag...

Har forresten Odenwälder holly i sittedelen, passer perf.

(Blitt bitt av vogndillabasillen ja, har akkurat kjøpt meg en OTH for å variere litt... ,))

Skrevet

Kjøpte den faktisk lenge før jeg tenkte på å bli gravid!

Blir nok flere vogner her også etterhvert.

Skrevet

Ja vogna er kjempe flott. Vi har kjøpt den i sort og rød er super stolte eiere he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...