Elimie :-) Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er det flere enn meg som plages med denne pumpen og som synes at den er noe herk?! Har lånt dr brown nå, og prinsippet er det samme som avent pumpa, bare at dr brown er i bare 3 deler og kjempeenkel i bruk. Angrer sånn på kjøpet av den aventpumpa altså...!!!!! Og må tilføye at jeg har montert den riktig og alt, har vært på apoteket til og med og de får den heller ikke til. Og da jeg sendte den inn og klaget til Midelfart så fikk jeg til svar at det ikke er noe galt med den, og at jeg ikke får pengene tilbake. Grrrrrrr...........................
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde aldri noe problemer med den etter at jeg ble litt "kjent" med den. Var kjempefornøyd da jeg brukte den...
Fiskestang Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har sånn avent pumpe jeg og. Den har virket helt fint, men er som du sier tungvint å sette sammen med alle de delene osv. en ting som er problem her er at den pitte lille knotten (hvis du skjønner) som skal plasseres inni det hullet, den spretter av og til gjennom hullet (for stort press kanskje), og da må jeg åpne den og løsne flere deler for å få tak i den lille knotten, for så å skru av flasken og feste knotten oppi hullet fra riktige side igjen, og på med flasken igjen.. Dette skjer mitt under pumpingen! Vet ikke om du forsto meg jeg? Hvertfall veldig tungvint og irriterendes. Men jeg arvet brukt, så er vel ikke noe å gå tilbake med for meg. Forresten så er jeg også mamman til Mie! hehe
Elimie :-) Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 hehe så gøy at du og er mamman til ei Mie :-) Ja skjønner hva du mener med den ventilen. Jeg får til å sette den riktig sammen men det er litt plunder ja. Etter å ha prøvd dr browns pumpe kan jeg ikke skjønne at avent har et slikt etter min mening tungvint system... Fikk foresten ny pumpe fra midelfart enda de mente at det ikke var noe feil med den jeg sendte inn. Men jeg har ikke brutt forseglingen på den nye pumpen ennå så jeg tror jeg skal selge den. Godt å høre at det er mange som har gode erfaringer med den pumpen ihvertfall, så trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet ovenfor den som kjøper pumpen min
jojjo Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 så råd på ammedebatten om å droppe å ta på den ytterste silikondelen (den som skal være nærmest puppen), tror faktisk det øker vakuumet litt. men jeg har også vært ordentlig misfornøyd med den..
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Har ikke problemer med den, pumper meg hver kveld
katoes Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Jeg bruker sånn hver dag. Har ingen problemer med den. Den virka dårlig når jeg hadde på den siliconsaken, men når jeg tok vekk den gikk det bra. Skal være enig i at det er for mange deler på den...
@nemone Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Heisann, ville bare tipse deg om at hvis ventilen (den hvite lille knotten) spretter gjennom hullet så kan det være at den er slitt. Det skjedde med meg, jeg byttet bare ventil (fulgte med 2 nye i pakka) og da fungerte den utmerket igjen. Min aventpumpe fungerte veldig greit, jeg pumpet meg i 6 mndr og brukte Aventpumpa ganske ofte, hadde en elektrisk en med dobbelt pumpe som jeg brukte mest, men brukte Aventpumpa når jeg var på farten (og det var/er jeg ganske ofte).
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 nei, kan ikke si at jeg har hatt det problemet.. er jo ikke mange delene du skal sette sammen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå