Rosenrød Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Jeg er i uke 31 nå og har de siste nettene hatt små blødninger. Ser ut som ca to- tre dråper friskt blod som er smurt utover i truseinnlegget. Har hatt mye utflod gjennom hele svangerskapet så jeg vasker meg i underlivet morgen og kveld. Har disse dagene opplevd at det svir litt når jeg vasker meg akkurat som det er et lite sår der nede. Kan det være derfor jeg har blødd litt? Bør jeg nevne dette for legen? Bare for å nevne det har jeg ingen smerter og kjenner liv som vanlig. Takknemlig for svar.
chm78 Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Kan ikke gi deg et skikkelig svar, men bare fortelle hva jeg selv har erfart. Er selv i uke 24. Har hatt sånne småblødninger siden uke 20. Det kommer og går, og er blandet med utflod. Gikk til lege og fikk sjekk hos spesialist. Er bare fra livmorhalsen det blør p.g.a. økt blodgjennomstrømning ved graviditet. Dette er ikke farlig, men legen sa at man bør unngå sex de periodene man blør. Det man må være obs på er om det blør fra morkaken. Dette er det bare legen som kan finne ut av. Hadde spurt legen jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå