Gå til innhold

Noen som har vært på tidlig UL mellom uke 9 og 10?

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig UL i går og fikk vite at 'ripset' var 28mm. Er det noen andre som har fått målt fosteret ml uke 9 og 10? Bare nysgjerrig jeg :) Var helt fantastisk å se hjertet banke da jeg ble sendt til UL pga at legen min hadde mistanke til at jeg var gravid utenfor livmora.. LITT nervøs da jeg ventet på UL'en da... til tross for at jeg ikke hadde samme mistanke som legen... heldigvis tok hun grundig feil! :D

Fortsetter under...

Hei!

Var på ul om torsdagen. Da trodde jeg at jeg var 10++,men fikk vite at det var mer sannsynelig at jeg var 9+5.. Fosteret målte 28mm:)

Det var deilig å få bekreftet at det stod bra til der inne og jeg slapper MYE mer av nå..

Godt legen din tok feil!! Må ha vært en forferdelig følelse og få en sånn beskjed..

:)

Ja, det var skikkelig fælt, men heldigvis fikk jeg ultralyd samme dagen som legen skrev denne henvisningen, så jeg slapp heldigvis å gå å tenke på det hele helgen... da hadde jeg blitt litt gal tror jeg..

Jeg var på ul i går, og trodde jeg var 10+1, men fikk vite av legen at jeg sannsynligvis var 9+4. Men de regner vel litt annerledes, tror jeg.

Såg du noe bevegelse på fosteret? Tror ikke jeg såg d, men d trenger vel ikke bety noe :)

Tror de regnet ut termin i forhold til strl på fosteret og 1. dag i siste mens...(?)

Jeg så ikke noe bevegelse, bortsett i fra hjertet,da:) Hun ba meg presse på magen, for da hendte det visst at fosteret hoppet litt, men det skjedde ingenting. Men det holdt å se hjertet:)

Hvilken dag har du termin?

Annonse

Bim-termin var 4. juli, men etter ul ble den satt tilbake en uke. Har dermed termin 11. juli. Satser på 11. siden det stemmer best med størrelsen på fosteret.

Dette blir nok et laaaangt svangerskap når man nesten går og teller minutter :)) Hehe:)

Hehe, ja ikke sant :)

Fikk ikke ny termin av legen jeg, han sa bare at jeg var 9+4 i stedet for 10+1, så jeg regner med at da er terminen min forskjøvet med ca 4 dager? Ikke vet jeg :) Uansett så håper jeg at tiden kommer til å gå fort fort fort :D

Hei

Jeg har vært på ul i dag, er akkurat 10+0. Fosteret målte 29mm og terminen ble 11 juli.

Den beveget seg og hjertet slo som det skulle, greit å se at alt ser ok ut. Ble henvist av legen min fordi han syntes livmora kjentes litt liten ut, men det synes ikke gynekologen.

Heldigvis;-)

Gratulerer:)

Har samme termin vi da. Vi var på ul i forrige uke og fosteret målte 28,9mm, så da stemmer det ganske bra med tanke på størrelsen

til fosteret:) Når var din første dag i siste mens??Min var ca 25. september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...