Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Guttepjokk venter vi i slutten av februar... Søster heter Vilje, broren heter Tinius... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Tevje er fra "Spillemann på taket" og mine assosiasjoner vil derfor gå til Lasse Kolstad. Er vel litt redd Tevje vil bli oppfattet som Terje, men sagt av en som ikke mestrer R.... På den annen side, så synes jeg det er et spennende navn... Hva med Torarin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kass Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 synes det passer utrolig bra til de andre navnene!!!!! gå for tevje. litt annerledes, men likevel ganske likt vanlig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare for å være sær??? Nei, dette er forvirrende. Ja, det er i bruk i Spelemann på taket, men det er Tzeitel, Motel, Chava og Fruma også Ingen grunn til å kalle ungene noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #5 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjempefint:) Og ikke for søtt, slik mange guttenavn er for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freebird Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg kjente en som het Tevje på skolen og han var kjekk og kul!! Derfor har jeg bare gode assosiasjoner med det navnet! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Er Spelemann på taket så kjent at alle vil forbinde han med det stykket? Og er det i så fall negativt? Eg liker Tevje kjempegodt! Og det går fint saman med namna på syskena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #8 Del Skrevet 12. desember 2006 Ugly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 12. desember 2006 #9 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjempefint navn som går veldig bra til søsknene sine navn syns jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå