noegodtivente Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Da en av oss først foreslo Molly ble vi veldig entusiastisk begge to. Men vi har fått litt ulike reaksjoner på navnet og er dermed blitt litt usikker. Hva syns dere, er Molly et søtt og koselig navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Jada,det er søtt, men er vel heller et kallenavn?? Min veninne heter Monica, men blir kalt Molly:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kass Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg synes Molly er kjempesøtt! vurderer det seriøst om jeg skulle være så heldig å få ei jente! litt engelsk, men likevel lett å uttale riktig på norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Molly er et flott navn! Har vært innom det vi også og liker det godt begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #5 Del Skrevet 9. desember 2006 Søtt og koselig, et "varmt" navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Molly er veldig søtt, men for min del så forbinder jeg det med kaniner! Har truffet på en del Molly kaniner opp gjennom! Veldig synd, da det egentlig er et utrolig skjønt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Mer dyrenavn enn barnenavn syns jeg. Kall henne heller Mona, Monika, Molfrid eller Moa, og bruk Molly som kallenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå