Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Går det å lekke fostervann uten at hodet er festet eller kommer alt da? Jeg vet ikke om hodet er festet enda og i sted så rant det noe ut, helt blankt noe, jeg hadde truseinnlegg på og det gikk rett gjennom det. men har ikke kommet noe mer etterpå da.
corleone Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Går fint an å lekke uten at hodet er festet. Men da kommer det gjerne mye om gangen, sa jm til meg. Spørs selvfølgelig hvor fostersekken er revnet. Kan tenke meg at hvis det er høyt oppe, kan det komme mindre lekkasjer om gangen og. Har selv vært plaget av mye tynt utflod i slutten av svangerskapet, så jeg vet at det ikke er godt å bli klok når det gjelder. Skal visst være egen lukt (søtlig som sæd?) til fostervannet men jeg vet ikke.
¤mamma¤ Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg var inne på føden til sjekk to ganger denne uken fordi jeg mente fostervannet lekket. De kunne ikke finne noen lekkasje og sa at det er veldig tynn utflod som blir produsert pga sterke kynnere. Mitt var helt blankt og rant gjennom truseinnlegg og bukse. Ganske utrolig!
Labbetøs Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Har det sånn jeg også. Er i uke 37. Det er helt syke mengder avogtil (spes om morgenen når jeg står opp), men det er bare tynn utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå