Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var trist å lese, men er du sikker på at alt håp er ute? Kan jo være bivirkninger av medisinen?! Kanskje du kunne ringt sykehuset du tilhører og spurt hva du skal gjøre? Mulig de kan ta deg inn på en ekstra kontroll..............

Vet om flere som også har blødd mye under svangerskap og det likevel har gått bra( og de har mistet flere ganger tidligere, så det har ikke vært en engangs greie.)

Skal ikke være lett det her, men ikke slutt med medisinen før du vet noe helt sikkert. Tenk om du slutter også har det egentlig gått bra!

Vil ikke gi deg falske håp, bare litt tro på at det er en liten mulighet for at dette fortsatt kan gå bra!

Trøsteklem

Gjest Bjørnen Collargol

enig med de andre her, det trenger ikke å være over enda. Ring på sykehuset og hør med de på mandag. OG dersom det ikke lyktes på dette forsøket så har dere 1 forsøk igjen i alle fall.

Hold oss oppdatert da Bell.

Trøsteklæm

Tusen takk for trøstene ord, det rare er at tempen har holdt seg oppe selv om jeg har begynnt å blø, den pleier og falle den dagen jeg begynner å spotte, men ømme bryster er borte. Men jeg skal ta blodprøven på mandag som plaglagt og ringe senre på dagen å prate med de, jeg skal holde dere oppdatert. en får jo ofte kjøpt ekstra forsøk, hvis ikke er det å gå privat da. er det noen som vet om en må ha rekvisisjon fra lege her hjemme for å ha forsøk i Danmark?

Skal holde dere oppdatert!!

Annonse

Kjempetrist å høre Bell! Men alt håp er jo ikke ute ennå :-) Ett forsøk igjen, og kanskje mange egg på frys :-) Sikkert ikke så god trøst akkurat nå, men det er sånn jeg forbereder meg mentalt. Skal teste den 14. om ikke mensen kommer.

Kanskje du kan be om sånn 5 dagers odling? Det har jeg tenkt derseom vi ikke lykkes nå på dette andre icsi-forsøket. Gis i nord-norge har jeg hørt og med rett til å velge sykehus kan du det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...