Gå til innhold

Flasser på brystvortene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg flasser av på brystvortene. Er det vanlig? Skifter hud der liksom.. Bruker å smøre puppene da, men det blir ikke bedre. Ikke at det gjør meg så mye da.. Men bare lurte på om det er vanlig når man er gravid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er godt å høre at det ikke bare er jeg som gjør det ;) Så det er det vel vanlig vil jeg tro..

Skrevet

jeg har det helt omvendt, har fått skikkelig fet hud på brystvortene

Skrevet

Her er det også skikkeleg tørr "hud" - men det går veldig opp og ned. Nokre dagar er dei veldig tørre (gjerne viss eg har vore kald) og andre dagar er dei heilt fine. Så eg skal berre prøve å ikkje fryse så masse på vortene (det er jo der eg først blir kald når det er kaldt ute). Så det blir på med ammeinnlegga i ull igjen :)

Skrevet

eg har fått liksom flere knopper på selve knoppen, mange små deler liksom =) kommer drit og støv mellom hele tiden ;) flere som har det slik? håper...... hehe

Skrevet

He he skjønner hva du mener nanni. Jeg driver å piller bort noe sånne hvite greier som liksom setter seg i i disse rillene/små knoppene på selve brystvorta. Snakka med søstra mi og hun hadde hatt sånne hun også ;) jaja mye rart som skjer med kroppen når man er gravid..

Skrevet

Det er ikke størknet råmelk da?

Det kan hvertfall minne om flass den størknete råmelken jeg får på brystvortene mine av og til!

Har hatt litt råmelk siden uke 18-19.

Skrevet

Åå, så kjekt å vite at det er flere enn bare meg:) hehe.. Nei tror nok ikke det er råmelk, det kommer hvertfall aldri noe ut. Men det er som noen av dere lengre oppe sier, det har liksom bli flere "knopper" på brystvorta, slike "riller og sprekker" . Men da skal det nok være slik da:)

Jeg kom akkurat hjem fra seinvakt på sykehjem. Og er skikkelig sliten ikveld. Var sammen med "feil folk" på jobben, så ingen som brydde seg med at jeg var gravid. (er 17+3) Så alle de som jeg ikke fikk legge ned igår kveld (da jobba jeg sammen med de "riktige folka"), alle de har jeg tatt alene ikveld. Off!:( jaja...

Skrevet

Det gjør jeg også! Tilslutt fant jeg ut at det beste å bruke er spenol!! Så det skulle jo passe bra.. ;) Spurte jordmora om det m flassinga - hun anbefalte meg å bruke en tynn bomulls-bh, gjerne sloggi... Jeg har ikke kjøpt meg det enda nei, men jordmora var så fornøyd m rådet sitt at hun skrev det i helsekortet mitt!! Så der står følgende: "Dato...: Fikk info om bomullsundertøy"... Føler meg bare LITT teit når jeg tar med meg det til kontroller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...