Gå til innhold

Idag skal jeg ut for første gang etter at jeg fikk jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,gleder meg og gruer meg på samme tid...Hun skal være hjemme med pappan og kose seg med flaske,så det går jo selvfølgelig bra,men det blir rart å være borte så lenge,En hel kveld liksom!! hehe.Det jeg gleder meg mest til er faktisk å pynte meg å sminke meg å føle meg litt pen igjen.Eget utseende har ikke akkurat blitt prioritert her den siste tiden.Hvordan var det for dere første gang borte fra babyen? Ble det bare til å ringe hjem hver halvtime eller fikk du faktisk slappet av?Huff,er litt nervøs jeg nå...

Skrevet

Det gikk fint for min del da :)

Han var vel 6 mnd når jeg gikk ut første gang (ikke gått ut siden, men skal i romjula) :D

Jeg tenkte det at for det første så sover lillegutt, og om han skulle våkne så vet jeg at han får masse masse kos av pappa'en sin, så du får nyte kvelden ute! :)

Skrevet

Husker ikke hvor gammel lille gutten var da jeg var vekke første gang, men husker jeg var nervøs for å gå fra han. men visste jo at han hadde det bra. Så prøv å slappe av, og om du bekymrer deg så er det jo bare å ringe og høre hvordan det går:) Prøv å slapp av så går det nok kjempe fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...