Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Jeg velger å være anonym denne gangen.. Jeg bare lurer på hvordan sex-livet deres er nå..er 31+3 og merker at sex-livet ikke er det samme som før. Hva slags stillinger funker for dere? Jeg var kåt som en mariehøne,men i det siste så har jeg liksom ikke orka så mye som jeg gjorde før, til min samboer sin store fortvilelse:) Men igjen så er han litt kinky av seg så han tenner på at jeg runker og suger han og så får han "komme" i munnen min...jeg er ikke så stor fan av det,men gjør det for at samboeren min skal få litt glede og nytelse:) Men er det flere som har det slik og hva synst dere om å få det i munnen? Svelger dere?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hei. jeg er i uke 37 nå. vi har ikke så mye sex som tidligere. Jeg har fått litt tørrere kjede en tidligere noe som er litt hemende til tider.... stillinger som funker for oss nå med så stor mage er min rygg mot hans mage (altså bak fra), jeg sitter på han(litt slitsomt for meg i lengden. Finnes mange gode stillinger utenom misjonær.... Jeg har ingen ting i mot å svelge ved suging, skal være mye proteiner i spærm he he he. Og det å bli slikket tilbake er delig!!!!
Ylva og Mathilde Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Vi har ikke hatt sex siden september, og det var første gang siden mars, så jeg trekker vel ned snittet. Liker ikke oralsex, synes det er noe nedverdigende med å ha et annet menneskes kjønnsorgan i munnen... Ikke liker jeg å få det utført på meg heller. Men, de gangene jeg gjorde slikt før svelget jeg det ned, og syntes forsåvidt det var greit.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Nei sex`en er ikke det samme som før.. men sier ja av og til når jeg orker for og få litt nærhet og kos:) Men det blir oftere at jeg gir ham en avsugning . Det tenner han noe vannvittig.. Ikke så ofte jeg tar ham i munnen, selv om jeg vet han liker det best. Klarer ikke helt smaken. Ikke at jeg sitter og smatter på det, men kjenner likevel smaken når jeg svelger det. Ellers så syns jeg det bare er kos og kunne gjøre litt for ham selv om jeg ikke alltid orker sex.. Men du hjelpes meg som jeg skal ta igjen når jeg endelig orker:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Jeg er 36 uker på vei nå og sliter med bekkenløsning og kvalme. Men faktisk så fungerer doggy for oss enda - så lenge jeg husker å IKKE legge meg helt ned da, hehe Da blir det litt vondt. Men så lenge jeg greier å holde meg stående på alle fire så funker det som bare juling. Spooning er også en stilling som funker nå til tross for bekkensmerter og stor mage (dvs ligge i skje). Ang. suging og svelging og slikt, så suger jeg villig vekk jeg. Hva andre gjør er meg revnende likegyldig egentlig, men selv har jeg glede av det, ikke minst så liker jeg hva det gjør for mannen min Jeg svelger ikke lenger - hva grunnen er til det VET jeg egentlig ikke faktisk... dvs akkurat nå i svangerskapet er grunnen at jeg blir så fort kvalm av alt mulig. (anonym akkurat nå fordi jeg utleverer gubben... beklager)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå