Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 er du her? hvordan går det med prinsessa da? bedre i magen?? å med deg da? er rygg og armer kommet seg eller?? uff,ble mange spørsmål.hehe her er vi virkelig fornøyde.(i værtfall jeg) Thor har sovet til 9.30 i to dager nå =0) lagt han rundt 23. krysser fingrene for at det ikke er forbigående....=)
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Halloen:)sa snuppa varierer, noen dager er det mye skrik, andre dager er det lite. Jeg går til fysio, så nå er rygg og armer til å holde ut:) Ellers vokser hun seg stor og feit, hihi. Må nok snart finne frem klær i str 62... Hun har begynt å legge seg tidligere, før var det 23-24tiden, altså samtidig med oss. Nå kan hun sovne i 20-22tiden, og sove 5-7timer første økt. Det er nesten en hel natts søvn det, hvertfall for meg:) Ja, vi får krysse fingrene... Hvordan går det med deg da? Frisk igjen? Alle gullungene friske?
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 hei =) håper det snart blir slutt på skrikingen. å at du blir bra igjen.er ikke morro å ha vondt nei. feit?? nå nei du...man sier god og rund,hehehe =0) han her er og blir bolla....hihi jr har gitt meg nattevåk og diverse anna hver natt.men di to siste nettene har han vært en drøm...aner ikke om han planlegger noe muffins =) er nesten frisk.litt vondt ennå når jeg hoster...skal sikkert være sånn,håper det... å ungene er friske,alle sammen. bank i bordet....."bankbank"
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Litt mageproblemer tror jeg vi kommer til å ha en stund fremover, hvertfall hvis hun likner på meg... sensitiv mage, reagerer på mye rart jeg også, så kan jo ikke kreve at hun skal ha perfekt mage heller;) Det er bare kos at hun spiser godt og blir rund, eneste dumme er at det er så vanskelig å vaske halsen hennes. Halsen er kort i seg selv, og når man legger på dobbelthaker i store mengder, blir det liten tilgang for kluten... Ellers har jeg begynt å ta henne med i dusjen og badekaret, og det går fint. Så tenkte jeg skulle ta henne med i svømmehallen nå. Har vært og kjøpt svømmebleier som hun kan ha under den skjønne H2O-badedrakten!! Hadde håpet å få med noen her i byen på svømming, men ser dårlig ut, så får nok reise til Tillab og de andre og bade med de:) Er så spent på hvordan det går. Har du hatt med babyer i svømmehall?
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 ja,må vel rekne med magevondt da..men morro er det ikke nei. det med kluten og hals....hehe,kjenner igjen det. merka at han var helt sår nå.kommer jo ikke skikkelig til.så jeg pudrer med litt potetmel.ble bedre,men må jo vaske enda mer,hehe. men sa du dobbelhake..han andre,mormors prins slipper det. er lang og tynn han...=) har ikke svømmehall i nerheten her.alt blir lagt ned.sparespare vet du. men jeg får vente til sommern,hehe. men tror nok det hadde vært morro å prøvd ja.nermeste by har vel,men det er så langt dit.15mil.å det orker jeg ikke,hehe
Murmeline Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Uff, det er så trist når de kutter ned på slike flotte tilbud.. Selv er jeg nærmest vokst opp i svømmehall, pappa tok meg med fra jeg var bitteliten:) Lovte meg selv, da jeg var ganske liten, at jeg skulle gjøre det samme med mine barn! Hvordan går det med julegaver da? Alt i boks? Ikke her, må på shopping når jeg får noe penger... Hva skal dere gi lillegullet? Er usikker på hva vi skal gjøre, hun trenger jo ikke noe akkurat nå, og vi bruker jo masse penger på henne uansett om det er jul eller ikke. Må vel ha en presang så vi kan forevige gaveåpning på fang osv til bildesamlingen...
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 ja,her legges alt ned med stor stil....typisk julegaver?? hva er det?? har ikke vært ute annet enn på kontroll i går på 7 uker nå....så her blir det hysterisk kjøping til uka,hehe... må innrømme...jeg bestilte sånne gåbiler til gutta =0) fra fisher...hva det nå het.hehe.hadde trumfpoeng,så da ble det enkelt gitt.er jo en stund til di får brukt det,men jeg kunne ikke dy meg =) så jeg er ferdig med di to...bare hundreogørten igjen nå.....
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Hei dere! To av mine favoritt Bimmere/Dibbere joooo! Bra å høre ting er fint med dere Attpåklatt! Synd med svømmemulighetene hos dere, er virkelig moro å svømme! (vesla har endelig skjønt at plasking er moro, var en annen gutt som sprutet på henne! hehe) Endelig mamma; julegrøtbord til uken! På Spiralen, håper dere kan være med! Og svømming på onsdag... Kanskje litt mye med to dager etter hverandre men julegrøten anbefales, har invitert med BiM jentene også! Og kan ikke du si fra når du "blir rik" såå kan vi shoppe sammen, jeg har ikke handlet noe særlig ennå jeg heller. Kanskje vi skal sikte oss inn på Sandvika eller Oslo og høre om Aga vil være med også?!
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 heisann=0) er jeg en av favorittene??? nææææ...så kosli =) tillab..her er ikke komunen akkurat småbarnsvennlig nei.... skulle vært med på grøten jeg også.men langt å gå,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå