Gå til innhold

termin nært 24.juni?

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin ca 28 juni ifølge legen. Formen begynner å bli bedre, litt kvalm til tider, men MYE bedre enn i begynnelsen. Har litt problemer med å gå noen ganger, pga bekkenet, men er bank i bordet ikke noen alvorlig bekkenløsning. Ellers føler jeg at magen er større nå enn hva den har vært, men vet liksom ikke om det er fordi jeg legger på meg, eller fordi alt inni den vokser;P Vanskelig å si, men har ikke hatt noen særlig stor vektøkning enda. (Bank i bordet;P) :D Hvordan er det med deg da hope?:)

jeg har termin 12 juni men henger meg på her... syns magen kom ganske fort, men nå syns jeg den er blitt mindre igjen. formen er kjempe fin nå. faktisk litt kvalm i dag. det har jeg ikke kjent siden jeg var i uke 7-8 tror jeg. er nå i 13+5 . har lagt på meg ca 2,5 kg.

å fått bekkenløsning, men det er ikke så ille (enda...)

Syns det er så mye rart som skjer med denne kroppen.

• 2 uker senere...

Hei dere

Vi var jo noen stykker;)er 13+6 idag og kjenner hvordan spenningen og gleden øker for hver dag som går,blir mer og mer bevisst over magen og gleder meg så utrolig til den kommer.mens andre dager så kan jeg sitte lenge å tenke og grue:enn hvis...

Kvalmen er under kontroll nå,blir kvalm kun hvis det går for lang tid mellom hvert måltid.Ellers så merker jeg at jeg blir raskt sliten,og ting som ellers går fort,tar litt lengre tid.feks julestyret..må ha flere pauser mellom alt som skal gjøres.

Åå,så dere kjenner noe i bekkenet?smerter eller?hvor langt er dere på vei nå da?

Aner ikke hvor mye jeg har gått opp,men tror det må være ganske mye,magen vises jo godt allerede,og syns liksom det er tyngre å feks vaske føttene i dusjn,men det kan jo ha med pusten å gjøre og eller hva?

Kjempe koselig å høre fra dere med termin rundt omkring 24.juni.og andre i juni/juli.spennende å se hvilke forskjeller det er:)

Hei,

jeg har også termin 24. juni, iallefall foreløpig... for se hva som skjer etter ultralyd:o) Har nå vært ikke vært kvalm på tre dager (bank i bordet), så jeg håper det er over nå!! Magen syns ikke så godt, men jeg kjenner det er en kul der:o) Har ikke lagt på meg noe, har vel heller godt litt ned i vekt - men jeg har kastet opp ganske mye, så det er jo ikke så rart.

Annonse

hei der:)koselig at vi har termin samme dagen:)men vi har heller ikke vært på ultralyd enda,så vi får se da om den justeres litt.å som vi gleder oss:)

uff å uff..er så utrolig tungt.både å være kvalm og kaste opp.takk og lov for at formen er fin:)

• 3 uker senere...

Ja, den er blitt så stor at den er vanskelig å skjule og jeg har såvidt begynt med mammabukser. Har termin 14.juni. Har hatt bekkenlåsning siden uke 6 og sliter med det ennå. I dag hadde jeg kynnere i en hav time-er det andre som har hatt det? Syns det var skremmende og har fått beskjed av jordmor å ta det med ro. Men det er kanskje vanlig å få det tidlig i og med at dette er nr. 3.Kjenner liv noen dager, andre dager ikke. Tror ikke du skal bekymre deg om det går litt tid imellom nå så tidlig

ååå,så heldige dere er.kjenner ikke noe liv enda jeg:s Begynner å bli engstelig,fikk ikke høre hjertelyden heller sist jordmortime,altså fomler jeg litt i blinde her.ikke hørt liv og ikke kjent liv:s

men jeg er jo førstegangs,så..?vil kjenne liiiiiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...