Gå til innhold

Vognpose eller vinterdress i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så koselig å kunne ta han ut av vogna når vi tar t-banen (vi bor i Oslo) eller om vi plutselig får lyst å stoppe ved en lekeplass etc. Så nå har jeg tatt ut Voksiposen og bruker kun lammeskinn + vinterdress på han. (Foreløpig blir det aaalt for varmt med pose OG dress.)

Men når jeg ser på andre vogner vi møter så har de som regel pose og vinterjakke.

Hva bruker dere andre? Må også føye til at iblandt sovner han også i vogna og da sover han i 1- 1 1/2 t med dress, sko, lue og votter. Er det mindre komfortabelt enn pose tro??

Føler meg en smule dum som spør om dette men.

Skrevet

vi bruker pose , er vi ute å går tur eller lignende så har vi med dressen slik at det er bare å smette det på han om han vill opp å gå ,,, skal vi bare til buttiken her,som tar 5 min å gå bruker vi kunn vinterdressen osv ,,

det er nok mere komfortabelt å sove i en god vinterpose enn den trange dressen vill jeg tro =)

Skrevet

Og de blir fort kalde på bena når de sover med sko på.

Skrevet

Her går det i lammeskinn og vinterdress. Har kjøpt sånne sokkeaktige "vognsko" på Polarn O. Pyret i goretex som han også kan ha på når han kryper / går på lekeplassen. Alt i alt er han varm og god og komfortabel i vogna! Synes det er mer pes med vognpose når han plutselig vil opp og farte, men det varierer jo veldig fra person til person hva som funker.

Skrevet

Vi bruker pose og har med dress og sko, synes det virker mest komfortabelt for han sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...