mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 leste innlegget ditt under, helt enig med deg, synes d bare er morro å bli spådd...lurer på hva slags kjønn du ser på spira m ii magen. er 11 uker idag, dvs termin i følge jordmor/mamma/Ul 30 juni men 2 juli her inne..hva ser du rundt fødselsdatoen, jeg blir vel ferdig med dette skolleåret. er foresten født 090283 og samboeren 211182... morro dette, å bare se:)håper du tar deg tid, er evig takknemmlig..har blitt spådd kjønn før, men bare lurer på hva du ser også fødselsdato? pp forhånd tusen millioner takk..:)fortsatt god helg og god bedring
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. desember 2006 glemte å si at jeg er andregangs, har en sønn på 2 år:) vet ikke om d har noe å si...
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Hei:) Lurer på om det kan være en liten jente... får ihvertfall en jentefølese.. Men jeg ser gutten din og... men jeg tror ikke det er en gutt denne gangen... Tror det blir en juni baby... Tror du akkurat rekker å bli ferdig med skolen:) Lykke til:)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 dytter litt utålmodig...i stedet for å vaske hus..hihi, ..er du her?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 åh tusen takk..hjalp ¨på humøret til å vakse her:) ikke meniiga å mase..skjønner hun som har spådd meg før fikk først jente, men magefølelsen hennes sa gutt, prøvde hun igjen så fikk hun jente kort, så fikk hun opp gutt igjen når hun spådde tida framover... av ei som heter elisabeth ble jeg spådd jente på kort..hmm min samboer tror d blir en gutt, men min magefølelse er blanda. morro å se hva d blir.. hadde self vært morsomt med ei jente.. nok engang tusen takk for at du brukte tid på meg, om du ser noe annet på meg hadde du vel sagt d, altså om tida framover? klem og god helg til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå