Gjest Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 hei! vi har prøvd i snart et år, kan du se når det er vår tur? jeg 260185 han 110487. Jeg syns det er gøy å høre hva dere kan si;) Syns også det er unødvendig av de som kommer med beskyldninger når dere bare prøver å hjelpe oss som spørr! takker for svar
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hei:) Jeg lurer på om dere kanskje trenger litt hjelp, jeg føler det er noe tull med din eggløsning, også tror jeg at dere liksom ikke matcher så bra sammen... han sine svømmer og dine egg.. derfor har dere ikke klart det enda... tror du har vært befrukta et par ganger, men så har ikke egget festet seg.. Men jeg ser barn på deg.. både en gutt og en jente.. tror gutten kommer først... Har du prøvd akkupuntur? det tror jeg kan ha en god effekt... Lykke til:)
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 det stemmer så bra! for jeg har pcos som kan gjøre det vanskelig for oss å få! Jeg tror og at jeg kanskje kan ha vært befrukta for sist jeg hadde blødning så blødde jeg så mye som jeg aldri ha gjort før og det kjentes ut som om eggstokka skulle komme ut! Hadde aldri hatt det sånn før! Det var veldig smertefullt! Jeg har tenkt på akupuntur, men vet ikke helt jeg skal prøve. Skal til sykehuset i februar på kontroll igjen, de har tenkt på å kanskje sette igang noe, ( hormonkur ol) kan du se om jeg burde vente med det og heller prøve akupuntur? Jeg har alltid hatt et lite lite håp om at vi kanskje kan greie på normal vis, uten å sette kroppen på hormonkur..
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Ja, det kan stemme bra.. Jeg fikk opp at du nettopp har vært befrukta..så det er nok riktig ja... Vet du hva, jeg ville ha prøvd hormonkur, men det kan hende at du "slipper" det.. jeg har stor tro på akkupuntur, hvis du har mulighet så prøv dette før februar... jeg tror dere kan klare det.. Og jeg er ganske sikker å at du bli gravid iløpet av neste år..
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 ser du om det noen spesiell mnd det kan skje? jeg skal dra innom på mandagen til hun som setter akupuntur og få en time;) hehe:) Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til meg! det ble jeg veldig gla for:)
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Bare hyggelig:) Jeg ser ikke akkurat mnd... men jeg føler at det skjer noe når våren kommer... Du er gravid før sommeren:)
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 jeg skal holde deg oppdatert:) og igjen tusen tusen takk:) ha ei videre fin helg!
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Ja, det må du gjøre... God helg til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå